En förening

hej och hå

Så detta "seniorparti" är en förening och inget riktigt parti. Helt värdelös förening dessutom.

8

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjj.

Ha ha. Dom har fallit ut från partiregistret. Ingen röster på dessa sjuka individer.

• anja koivistoinen

Onko Sinun mielestäsi vanhukset ja eläkeläiset sairaita yksilöitä. Toivon todella, että itse putoat siihen kuoppaan. Olen sentään pitänyt ruotsalaisia ja suomenrutsalaisia fiksuina ihmisinä. Seniori=vanha ja arvokas.

• anja koivistoinen

Enpä olisi uskonut ruotsinkielisistä, että he käyttääntyvät noin huonosti. Pidin Teitä sentään fiksuina ihmisinä.

• pensionär1949

Rumasti on kirjoitettu,mutta ANJA sinä et ole kritisoinnut näitä kirjoituksia :Hur,ri on hur,ri vaikka voissa paistaisi.Kielipirut,Hurreile loppu,Hurreille paskaa,hurrit paskoo täällä etc.
        Eikö puheenjohtaja kuuluisi olla neutraali ?Nyt saa sen kuvan sinusta että sinä hyväksyt solvausviestit kun ne on hurreille tarkotettuja ?

• anja koivistoinen
        pensionär1949 kirjoitti:

Rumasti on kirjoitettu,mutta ANJA sinä et ole kritisoinnut näitä kirjoituksia :Hur,ri on hur,ri vaikka voissa paistaisi.Kielipirut,Hurreile loppu,Hurreille paskaa,hurrit paskoo täällä etc.
        Eikö puheenjohtaja kuuluisi olla neutraali ?Nyt saa sen kuvan sinusta että sinä hyväksyt solvausviestit kun ne on hurreille tarkotettuja ?

pensionär 1949

Olen kritisoinut ja olen ilmoittanut asiattomista viesteistä. Ja kummallekin osapuolelle. En hyväksy näitä solvausvietieja olenkaan en suomalaisilta enkä ruotsalaisilta, enkä yleensä keneltäkään.

Olen kauniisti pyytänyt, että kaksikieliset kirjoittasivat asiansa molemmilla kielillä ja ilokseni ainakin yksi henkilö toteuttaa pyyntöäni.

Olen todella neutraali, ikävää, että olen antanut sellaisen kuvan. Minua on senverran hävettänyt, että olen harvakseltaan käynyt sivuilla. Minun agenda on vanhukset ja ikäihmiset, eläkkeet ja eläkeläisten asiat. Kun täällä kiistellään pakkoruotsista niin olen ollut toisaalla mielipiteineni.
        http://senioritry.123kotisivu.fi

• hurriloinen 67 v.

Kanske det lönar sig att titta i spegeln ?Här på debatten har i åratals skymfats den svenskspråkiga befolkningen.Hurrittelu joka päivä,joskus joku saa tarpeeksi ja iskee vastaan.
      Kyllä ruotsinkielinen vanhus on myöskin arvokas eikä mikä paskakasa ja hurriloinen Ehkä vois sanoa ; sitä saa mitä tilaa.

• Muistakaa tuo

Se mitä Suomessa 1918 tapahtui oli kansanmurha: suomenruotsalaiset ja ruotsalaiset ja sen yläluokka tappoivat suomalaisia ampumalla ja nälkään näännyttämällä aivan järjestelmällisesti. Se oli häikäilemätöntä etnistä puhdistusta.
      Kyse oli samasta rasismin ideologiasta mitä näillä nykyisilläkin Freutendhalin jälkeläisillä on ollut tapana ja joka lopulta huipentui silloin 1918 kammottavalla tavalla rikoksina ihmiskuntaa vastaan.

• kom ihåg

1918 fennopaskat yrittävät liittää Suomen Neuvostoliittoon. Mm Suomalaisuuden liiton perustajajäsen Otto-Wille Kuusinen oli hyvin aktiivinen em asiassa, jopa vielä vuosina 1939-1940. Joten älä fenno soita suurasi!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      192
      5871
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      47
      2691
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2252
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1769
    5. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      33
      1708
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1404
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1367
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1311
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1253
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      997
    Aihe