Olen 30-vuotias mies. Työskentelen tällä hetkellä lehdenjakajana. Työ on osa-aikaista ja haluaisin vaihtaa kokoaikaisempaan työhön paremman toimeentulon perässä. Helpoiten työnteko onnistuu Pirkanmaalla tai Uudellamaalla, mutta olen valmis liikkumaankin työn perässä.
Olen käytännössä valmistunut Tampereen ammattikorkeakoulun Ikaalisten yksiköstä tietojenkäsittelyn koulutusohjelmasta tradenomiksi suuntautumisvaihtoehtonani digimedia ja sähköinen viestintä. Valmistuminen tapahtuu vuoden 2014 aikana (ei vaikuta työskentelyyn, jäljellä on vain parin kurssin tenttiminen, ei vaadi läsnäoloa).
Lisäksi olin opiskelijavaihdossa Salfordin yliopistossa Salfordissa, Englannissa 1.11.2006-15.1.2007. Olen ollut myös opiskeluihin liittyvässä työharjoitteluvaihdossa Elyssä, Englannissa IT traineena 15.3.2008-3.6.2008. Suoritin asevelvollisuuteni siviilipalveluksessa toimistotyöntekijänä Pirkanmaan Martat Ry:ssä Tampereella, 9.3.2009-5.3.2010.
Minulla on laajat IT-, viestintä- ja kielitaidot, sekä lisäksi myös laaja työkokemus, pääasiassa kaupalliselta-, viestintä-, hallinnon- ja IT-alalta. Minulla on myös esimieskokemusta n. vuoden ajalta. Tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja minulta onnistuu niin yksin- kuin ryhmässä työskentelykin. Paineensietokykyni ja ongelmanratkaisutaitoni ovat myös erinomaiset.
Luonteeltani olen avoin, ahkera ja luotettava. Minulla on B-luokan ajokortti ja oma auto, joten eri työajat ja -paikat eivät tuota ongelmaa. Harrastan liikuntaa, penkkiurheilua ja lukemista.
Olen käytettävissä sopimuksen mukaan. Minut saa parhaiten kiinni puhelimella, 0503740153, ja sähköpostilla, leksaa(a)gmail.com. Tarkemmat tiedot koulutuksistani, taidoistani ja kokemuksistani löydätte cv:stäni, jonka laitan sähköpostilla pyydettäessä.
Ja ei, minua eivät kiinnosta verkostomarkkinoinnit, vain provisiota-myynnit tai muutkaan huuhaa-työt.
Viestintä- ja IT-alojen ammattilainen
leiniboy
3
138
Vastaukset
- Moi vaan moi
Opiskelijavaihtoon asti kaikki meni hyvin. Sitten: "Suoritin asevelvollisuuteni siviilipalveluksessa toimistotyöntekijänä Pirkanmaan Martat Ry:ssä".
Ei jatkoon. - väinö harha
siviilipalvelukseen voi joutua monesta, itsestään riippumattomasta syystä..
ei kyllä tule mullekaan mieleen yhtään.. - Peke777
Minua kiinnostaisi saada tietää oletko saanut yhtään työtarjousta/haastattelua viestisi pohjalta. Minulla lähes identtinen tilanne tällähetkellä. Ilman ulkomaan työkokemusta tosin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1634153Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372473- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840