Pillunesteitä ei kaikille tarjolla vastatkaa?
Täällä olis yksi tosi kiimanen narttu.
Halutko nuolle märän vielä märemmäki?
9
1541
Vastaukset
Haluaisin nuolla sen vielä märemmäksi
- Sari 45
Mistä päin olet? Tavataan lauantaina 11.10.2014 Jyväskylän asemalla 13.09 junalla.
- stupid girl
Tampereellakin ois tarjolla märkää ja kuumaa..
kiinnostasko?
Spostia tuleen niin sovitaan paikkaa mun ehdoilla. :)
jos synkkaa ni saat tehä muutakin kuin kielihoitoo... ;) - näyttävyyttä
Oliskos mahdollista Turussa ?
- turku-boy
juu on oletko nainen ja missäpäin turku ??
- kasaritu
Tottakai haluaisin tosi märkään pilluun työntää lihavan kyrvän ota se suuhun ja nuole ihanasti sitä ennen naidaan aina vaan. Posket lommollaan.
- kasaritu
Saanko mä koskaan vastausta,vaikka miten nuolisin sun pilluas.työntäsin kyrvän pilluus ja taas nuolisin pilluas.
- YRJÖSUURI
TOKI HALUAN NUOLLA PILLUSI JA JUODA KIIMAMEHUSI.
MUTTA KUN ET ANNA MINUN NUOLLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860