Ettekö te koskaan opi?
Äänestittä jälleen kerran typerästi
11
199
Vastaukset
- Ulos
Ei ole mitään oppimista. Meni just niin kuin pitikin!!!!
- Älä valehtele
Eipähän mennyt ,älä valehtele.
- daaadaadadaa
Syksyn ensimmäinen oikeudenmukainen häätö. Kiitos siitä tuotannolle.
- kkkk,lp
Jonathanin perseeennuolijat joutaa takuuvarmasti heti talosta ulos.
- Tyhmät
Te ootta tyhmiä!
- frgserfgsergse
Pah. Joku tunkee Armille turboa. Sovittu juttu. Neljä tonnia ääniä, ei ole paljoa 100000 rinnalla, jonka jaosta sovittu? :(
- ni90d
Jonna lensi talosta, kun ei nähnyt muita talossa, kuin dominoivan Jonathanin. Jonathan on inhokki N:o 1.
- Hyvästi pullukka
Inhosin Jonnaa heti kun asteli taloon, kaikki hänessä aiheutti minulla inhoa ja hyvä kun lähti edes nyt :)
- Justo21
Ehdotus:
1.Yleisö voisi äänestää kaikkia asukkaista ja niistä esim. neljä vähiten (Ma-ke) ääniä saaneet joutuvat loppuviikon (to-su) häätöäänestykseen. Josta heikoin putoaa pois.
2.Tai sitten koko viikon äänestys ja vähiten ääniä saanut putoaa pois.
3.Kisojen kautta karsinnat häätöäänestykseen joutuvista (saisi noihin sohvaperunoihin, laiskimuksiin vähän liikettä).
Tehtävä muodostuisi tehtäväkokonaisuudesta,missä mitattaisiin niin fyysistä ja henkistä kestävyyttä.
Viime viikon karsinta häätöäänestykseen oli varmasti rankka kokemus kaikille siihen joutuneille.
Jussi K osoitti sillä kuuluvansa talon parhaimmistoon, voittamalla loppuskapan. Eihän kartano olisi pärjännyt ilman Jussi K:ta niissä kahdessa ensimmäisessäkään kisassakaan. Leyla ja Joonas olivat ihan turisteja.
Valitettavaa oli tietty Jonnan joutuminen häätöäänestykseen. Äänestyksessä Jonnan kohtaloksi varmaan koitui "veljeily " Jonathanin kanssa. Jonathan on tunnetusti talon suurin ja pahimman juonittelija sekä selkäänpuukottaja.
mä mä mä mä.oikeesti mä.... - joko nyt?
Olisiko se Dani nyt vuorossa, mitä mieltä olette?
- dÄNI
Danin vuoro. Dani pärjää ilman Jennaa, mutta Jenna ei ilman Dania.
Dani on saanut anteeksi ja rikkonut sääntöjä ihan omaan tyhmyyttään.
DANI ULOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644202Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372484- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801302
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840