Eli onnistuin laittaa joku kuukausi sitten yhteen koulujuttuun kehykset sivulle 76. Nyt nää kehykset nököttää siellä sinisinä vaikka halusin sieltä mustat, enkä osaa ottaa niitä pois ilman että tekstikin tuhoutuu. Mulla uusin Word käytössä, taitaa olla 2013. Outo ja vieras mulle....
Kysymykseni ovat siis:
1) miten muuttaa esim. s.76 jo laitetut kehykset sinisistä mustaksi? Kyse siis opparista pliis auttakaa!
2) haluankin siirtää kehykset s.75 sivulta 76, miten tehdään?
Mun opettaja on oikeasti erittäin kyllästynyt muhun eikä auta! Voisiko kukaan millään auttaa mua! Kyse opaprista, joka tärkeä mulle ja pitäisi pian palauttaa!
Apua oppariin! pian pliis!
pikaista apua
1
100
Vastaukset
- not win user
oletko lukenut word -ohjeen siitä ohjelmasta? Siellähän on kohta OHJE?...
Oletko etsinyt kohtaa sivun muotoilu? Jospa siellä olisi ne reunat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767