Mikä on ollut halvin hotellihuone, jossa olet majoittunut Prahassa? Itse en ole kiinnostunut hostelleista, mutta haluaisin mahdollisimman halvan, mutta siedettävän majoituksen
Halvin hotelli Prahassa?
3
329
Vastaukset
- Lutikkariski
Hotellienhaku sivustoiltahan se halutun ajankohdan selviää...
Se on sitten eri asia suostuisinko itse menemään niihin halpoihin. - hotelliii
Itse olen ollut esim. 20€/yö kolmen tähden hotelli U Semikassa (2hh), ei todellakaan mitään lutikoita, vaan todella tasokas vaikka olisi ollut kolme kertaa kalliimpi! Mutta joo, hinnat vaihtelee sesongittain koko ajan, Katso vaikka momondosta tai trivagosta.
- MrStrahov
Olisko ollut 5 € yö Strahovin stadionin opiskelija-asunnoissa. Ei se mitään luksusta ollut, nukkumapaikka kahdelle hengelle, aamupalasämpylä ja pihalle. Suihkut ja vessat käytävän päässä, siistiä, mutta saattaa olla yömelua jos sopivaa porukkaa on paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797