Ihastunut

Pessu

Moii!

Olen 12v poika ja olen ihastunut yhteen tyttöön, tää on meijän luokalla ja oon tuntenut sen eskarista asti. Ei riitä rohkeus kertoo tunteista ja mistä saisin tietää onks se ihastunut muhun? Ainakin eskarissa sen kaveri sano että se "rakastaa mua" ja haluu tavata mut, kyllä 6 vuotiaillakin voi olla tunteet? :D
Se on tavallaan mun kaveri mutta haluisin ehkä jotain isompaakin. Olen kerran ollu sen syndeillä, ja siellä oli tosi kivaa.
Se on ehkä ihastunut yhteen toieen meijän luokkalaiseen joka on niinku 2 kertaa komeempi kun mä :D
Ensin se oli niinku vaan sellasta että se on nätti mutta nyt oon alkanut tykkään siitä luonteen takia, tai oon tykännyt jo 4 vuotta.

Kertokaa miten saan tietää tykkääks se musta
kun en ite viitti mennä kysyyn suoraan.

Vastatkaa pian!!

2

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä kiva kun ihastu

Hmm noh oletteko kavereita? Jos olette pyydä häntä jonnekkin viettämään aikaa kanssasi. Yleensä kummankin ollessa ihastuneita asiat tapahtuu aikanaan itsestään. Ihastuneena pitää olla valmis kestämään myös se jos toisella ei olekkaan tunteita. Ihastuminen kuuluu elämään samoin pettymykset. Rakkautta pitää opetella vuosia ja se vaatii ihastuksia joista ei aina seuraa mitään. Rohkeasti vain opiskelemaan rakkautta välillä se kirpsee törkeesti ja vetää maihin. Välillää taas pistää sukat rullalle mahan kippuraan ja ajatukset leijumaan. Niin ja kun oikea tyyppi tulee kohdalle olet sinä komein kaikista hänen silmissään.

• jslsmd

Tiiätkös mulla on aika samanlainen tilanne. Sulla on vielä aikaa. Mulla ei,ainakaan tämän tietyn pojan suhteen, kun olemme molemmat lähtemässä opiskelemaan muualle. Ollaan oltu eskarista asti samalla luokalla. Oon ihan hervottoman rakastunut, ja mun silmissä se on aina komein ja ihanin mitä on olemassa. Ei vain rohkeus ja aika nyt riitä. Ehkä sen takia tästä ei koskaan voi tulla mitään. Kehottaisin sua olemaan nyt todella kohtelias tytölle, ja semmoinen mukava. Jos olet oma itsesi , se tekee vaikutuksen!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      254
      6937
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4464
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      139
      3258
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2342
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1880
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      171
      1626
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1508
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1504
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1405
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      112
      1077
    Aihe