Moi taas!
Eli kysyisin tämmöstä:
Mikä on virtalähteen enimmäislämpötila? 360W:sen..
Prosessorin lämmöt pysyy todella hyvin kurissa, mutta tuli uusi ongelma. Kone sammauttaa itse itsensä yht' äkkiä, kun prosessorirasitus on pitkän aikaa 80-90 prosenttia, eli videon renderöinnissä. Sisoft Sandra näytti Power / Aux
kohdassa keskimäärin 75 astetta, kun tuo äkkipysäytys tuli. Ja kokeilin useamman kerran, aina sama tulos. Sitten biossista säädin shutdowvn arvoa suuremmaksi, alkoi kestämään paremmin. Mutta kysymys kuuluu, kuinka isoksi powerin lämmön voi ja uskaltaa päästää.
Sitten tuli myös mieleen, josko kannattaisi hankkia vielä isomman powerin, silloin lämmöt varmaankaan ei nousisi niin helpolla, olenko oikeassa?
Mikä on virtalähteen enimmäislämpötila?
2
639
Vastaukset
- nimimerkki
Olet oikeassa. Mutta muista että se wattimäärä joka on powerin kyljessä saattaa sisältää "mainoswatteja". Varo halpoja jäljitelmiä.
linkkivinkki aiheesta: http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=2&thread=211191
Voithan myöskin kokeilla laittaa propelin puhaltamaan lisää ilmaa koteloon joka poistuisi virtalähteen kautta lisäten tuuletusta. (edelyttäen että kotelosi muuten umpinainen). - Petu
Että, tuo lämpötilan nousu johtuikin piirisarjan lämpenemisestä, eikä virtalähteestä, heh.. Sitä jo hetken kerkisin ihmetelläkin, että kuinka vois muka olla virtalähde ja aikani häsäiltyäni
tulinkin sitten toisenlaiseen, eli edellä mainittuun lopputulokseen... Että semmosia... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748