Webasto savuttaa kauheasti pari minuuttia, miksi?

Joka aamu

Mikä voisi olla ongelma kun webasto joka kerta käynnistyessä savuttaa mahdottoman paljon?

10

9593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy korjaamolta

Riippuu mitä tarkoitat savuttamisella, on ihan normaalia, että "höyryä" tulee kun se käy ja kukku lämmittäen kylmää moottoria, mutta jos pukkaa "mustaa savua sankasti" niin sitten veisin korjaamolle.

• Älkää ostako wepasto

Älkäö hyvät ihmiset ostako ruosteisia Wepastoja mulla on ollu 11 kpl Wepastoja mulla on kokemusta kaikki lahos käsiin ei enää ikinä Wepastoa

• UusiakinSaa

Neuvo: ostakaa hyvät ihmiset vain uusia Webastoja, varsinkin jos kysessä on Webasto-merkkinen kattoikkuna.

Jo toisessa autossani Webasto ihan vakkiovarusteena . Tosin ohjelmoitavuus ja kaukosäätö piti kumpaankin ottaa lisävarusteena.

• teesse ite

Suutin kusee eli pissaa, syöttö liian suurella!

• Savuttaja

Mulla on ollu 11 kpl Muurikka savustimia,mikään ei savustanut kunnolla.
      En ikinä osta enää savustimia vaan ostan savukalat ja savulihan kaupasta.Huonoa
      se on kyllä kaupassakin.Pakko saada kuitenkin jotain sauhua kun tupakinpolton lopetin.

• juuh

Ei webasto mitään näkyviä "höyryjä" päästele jos on kunnossa.

• Kesädieseliä?

Onko vielä kesädieseliä tankissa?

Kokeile Nesteen ProDieseliä, joka on kunnon talvilaatua jo tähän aikaan vuodesta. Webastot ja Eberit kun voivat olla itse autoa nuukempia vaatimaan talvilaatua. Isoissa raskaan kaluston vehkeissä ja linja-autoissakin joillain on kai peräti erillinen polttoainetankki lämmittimelle ja siinä tankissa pidetään hyvä talvilaatu. Itse moottori sitten ronksuttaa vaikka kesälaadulla kunhan se on saatu käyntiin ja polttoaine kiertämään systeemeissä.

• will6789
        Kesädieseliä? kirjoitti:

Onko vielä kesädieseliä tankissa?

Kokeile Nesteen ProDieseliä, joka on kunnon talvilaatua jo tähän aikaan vuodesta. Webastot ja Eberit kun voivat olla itse autoa nuukempia vaatimaan talvilaatua. Isoissa raskaan kaluston vehkeissä ja linja-autoissakin joillain on kai peräti erillinen polttoainetankki lämmittimelle ja siinä tankissa pidetään hyvä talvilaatu. Itse moottori sitten ronksuttaa vaikka kesälaadulla kunhan se on saatu käyntiin ja polttoaine kiertämään systeemeissä.

Kaipaa putsausta,ei kauan savuuta jos et avaa ja puhdista palopesää....

• osssss

Issellä ainakin alkoi savuttamaan viikkoja ennen kuin lakkas kokonaan toimimasta.
      Oli poltin menny vaihtokuntoon.Kovalla käytöllä kesti neljä vuotta...

• Anonyymi

Yhtä äkkiä tulee vaaleata höyryä sammutan jalaitan uudestaan käyntiin ei höyrytä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe