Otsikonmukainen Passat kiinnostuksen kohteena! Neliveto, 180hv:n koneella, kilsoja n. 300tkm ja tosiaan vuosimallia 2004. Kannattaako tällaiseen vähäisiä ropojaan sijoittaa? Kulutus ja huollot tietty kohtuullisen kalliita mutta jos unohdetaan ne. Onko tässä moottorityypissä niitä surullisenkuuluisia nokka- ja kansiongelmia? Entä muita vikoja koneessa ja miten kori kestää Suomen suolateitä? Kiitän vastauksista!
Passat 2.5TDi -04
2
120
Vastaukset
Älä osta tuota autoa. 2.5 litran V6 diesel on aivan pska kone ja siinä on vakavia suunnitteluvirheitä. Koneen yläkerran voitelu ei toimi ja tästä johtuen yläkerta kestää noin 120tkm. Kyseissä yksilössä on jakopää jo kertaalleen uusittu ja luultavammin toinen keikka on tulossa.
Pelkät osat 3500 - 4000e ja työt päälle.
Kolleega ostin saman koneen A6:en keulalla noin 80tkm ajettuna. 120 tkm kohdalla täysi yläpään koneremppa ja toinen samanlainen 254tkm kohdalla. Tyhmä ei oppinut kerrasta ja korjasi huonoa konetta 10.000 eurolla 175 tkm ajoja varten.- Panto
Kiitos vihjeistä. Onko todella näissä uudemmissakin malleissa samoja vikoja? Olen käsittänyt että 2003-->2005 olisi otettu opiksi ja tehty parannuksia moottoriin?? 2006 tuli sitten täysin uusi malli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737