Astra Farm. 1,8i, -99 , 90 000 tkm.(merkkihuollettu)
Kuljettajan penkki syttyi ajon aikana tuleen !!!!! Syynä oli vika penkinlämmittäjässä.
(Vakuutus korvasi korjauksen ja palaneen takin.)
Kummastelin kuitenkin kun Opelin huoltomies sanoi, että "Näitähän sattuu näille autoille tämän tästä"... ja kertoi muutaman huvittavankin tapauksen.
Lisäksi:
-Maahantuoja on jo KOLMESTI kutsunut kyseisen autoni ilmaiseen huoltoon jossa vaihdetaan jokin tehtaan jäljiltä viallinen osa.
-Tuntuu ettei kukaan missään tai milloinkaan onnistu saamaan jarruja hiljaisiksi ja toimiviksi.
-Yllättäen syttyneen moottorin varoitusvalon takia autoa saa käyttää vähänväliä Opel huollossa... ja kalliita osia moottoriin vaihdellaan. Enää en vie huoltoon vaan toivon että valo sammuisi itsestään.
-Moottori käynnistyy joskus erittäin huonosti ja käy oudon epätasaisesti. Huollossa mitään vikaa ei kuitenkaan löydy.
-Talvisin alle -8 pakkasen ei kannata autolle edes vaivautua ellei ole lämmittänyt yli puoltatuntia. Talvisin myös jarrujen kirous kasvaa omituisten kiinnijäätymisien muodossa.
Arvatkaapas onko seuraava autoni saman valmistajan tuote? Arvatkaas vaan... :(
Mua harmittaa !
Sanna
5
1723
Vastaukset
- Oi Sanna
Oi Sanna,Sanna anna mun pikkuisen sua panna.
- Opel 1.8 vm 99 tyyppyvikoja...
...penkin lämmitin oli uusi asia....
- stana
Helevetin hölmö! Samaa vanhaa skeidaa tunget joka saatanan sivulle! Voisitte sheriffit kattella vähän noidenkin perään samalla kun poistatte tämänkin! Prkl!
- Ei Daewoon.
Opeleissa on oikosulun merkki valmiina nokalla.
- Jyrki
Sanna,heti takas Opelpalstalle,ollaan jo kaivattu sinua,mutta täällähän sinä vieraissa hyppäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748