REMINGTON -partakoneet? Tai muut merkit, Suositelkaa hyviä.

SUOSITELKAA PARTAAN

Hakusessa partakone. Mikä on paras merkki? Ja mikä malli?
Saako halvalla hyvää, vai onko turha ostaa merkistä riippumatta alle 30 € parranajo-setti?

Ovatko kyseiset Remington vehkeet yleisesti ottaen hyviä?
Miehelle pitäisi ostaa myöhäinen isänpäivä lahja ja tuota merkkiä tuntuu olevan kaikkialla. En ollut ennen kuullutkaan ko. tuotteesta? Kokemuksia?

Saa siis suositella muitakin merkkejä. Miehistä kokemusta kaivattaisiin teknisistä ominaisuuksista riippumatta, tärkeintä siis tietää mikä oikeasti käytössä hyvä ja miellyttävän tuntoinen.

7

7457

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeps1

Remington on hyvä merkki,mulla ollut parta/hiustenleikkuukone tuolta merkiltä,hyvin ovat toimineet. Braun ja Philips merkkiset tuotteet on myös taattua laatua. Itse en ostaisi alle 30e vempelettä,jos ei sitten tarjouksessa satu olemaan.

• 10+6

Sähkökoneen on oltava laadukas. Siinä missä tylsä hiustenleikkuukone ainoastaan nipistelee, partakone aiheuttaa sellaisen "ihosyövän" (=näppyjä, kutinaa, hilseilyä yms.), ettei halvalla vehkeellä yksinkertaisesti pärjää. En sano, että pitää olla kallein, mutta ei se alennuslaarin kiinavehjekään ole mistään kotoisin.

Suoraan sanoen en itse ostaisi tällaista hygieniatuotetta lahjaksi kenellekään, vaan antaisin jokaisen hoitaa omat karvantrimmausasiansa parhaaksi katsomallaan tavalla. Ehkä lahjakortti ja suusanallinen ohjeistus, että "esim. partakonetta varten" on ok kompromissi. Ja on myös muistettava, että yleensä mies ei ole vahingossa valinnut joko höylää tai konetta arsenaaliinsa, vaan on asian joskus nuorena miehenä ihan miettinyt ja löytänyt itselleen parhaan ja mieluisan ratkaisun sitä kautta. Näin ollen miehelläsi jo on sähkökone (=osta samaa merkkiä, mutta parempi malli) tai sitten hän ei oikeasti sellaista halua koska harrastaa märkäajoa.

Ja tiedän, että tämä tulee alkuperäiselle kysyjälle myöhässä, mutta olkoon oppina ja ojennuksena jälkipolville.

• herra4 7

gigulissa olisi braun series 7 799 hintaa 149, oliskos toi 'loisto'-ostos.
      En o ikinä ajnut viä koneella, mutta alkanut toi höylääminen tuttaa

• kuuskytsyntynyt

Kokemusta on. On nimittäin ongelmaparta, jota muut koneet vain "repivät kipeästi" jos ei muista joka päivä ajaa. Kaikkia merkkejä ja malleja on kokeiltu. Ylivoimaisia ovat nimenomaan Remingtonin kolmeteräiset. Ja vieläpä hintaan katsomatta. Suosittelen lämpimästi. muut merkit ovat olleet "naisten ja lasten koneita". Nykyinen on siis Remington XR1430, enkä ole turhasta maksanut. Sillä ajettu leukaperä ei ärsytä herkimmänkään naisreiden sisäpintaa.

• Anonyymi

remington pakkaa hiukan nykimään karvoja, philips parempi. lidl kone kohtuu hyvä 30e.

• Anonyymi

Lidl Silvercrest lienee sekin Remingtonin valmistama?

• Anonyymi

Myös Tokmannin Prego lienee Remington -valmistetta samoja yksityiskohtia eikä ainakaan yhtään huonompi kuin Remington

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7034
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6444
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3524
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3060
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2724
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2418
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2076
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1807
    Aihe