vankilaan

onnellinen111

Musta kaikki fundamentalisti kristityt (ja fundamentalisti muslimit) pitäs työntää tyrmään eikä ikinä päästää ulos. Olen nyt 40 vuotta seurannut kuinka paljon loukkausta kipua tuskaa henkistä väkivaltaa nämä fundamentalisti kristityt saavat aikaan. Ainakin heidän sananvapautensa pitäisi rajottaa minimiin! Muistatte varmaan homokeskustelunkin. Siinä räsänen ym puhuivat homoista kuin tavaroista, aivan törkeän likaista ja alhaista touhua puhua tuntevasta ihmisestä niin.
Ja ei, fundamentalistit eivät ole satuttaneet minua nyt....16 vuoteen!!!! Thank God!!!! Olen vihainen muiden puolesta joita fundamentalisti kristityt lyövät kuin vierasta sikaa!!!!

1

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se ei ole oikein kristityltäkään olla tahditon (mihin syyllistyy itse kukin joskus ehkä tarkoittamattaankin.) Tunteet pitäisi ottaa huomioon, mutta tinkimättä totuudesta (ja kaikkea ei tarvitse heti pläjäyttää vasten kasvoja). Kaikki sanat pitäisi olla "suolalla höystettyjä", siis lempeydellä, viisaudella ja nöyryydellä sanottuja. Itse olen aikamoinen fundamentalisti nykyään, mutta ennen muistan miten kristyttyjen sanat viilsivät kuin tikarit sydämeen. Tuntui, että enemmän toivoa vietiin kuin annettiin ja kiitos Jumalan, jos niistä sanoista olisikin ollut minun kohtaloni ja ratkaisuni kiinni, en välttämättä olisi päässyt tähän pisteeseen. Onneksi Jumala on sellainen kuin on, Jeesus kertoi vertauksessaan tuhlaajapojasta kuinka isä jo puolivälissä juoksi tätä vastaan ja niin koen Jumalankin tekevän. Jeesus on lempeä ja nöyrä, uskossa ei ole kyse kestään muusta ihmisestä, kuin minusta ja Jumalasta kahden. Siitä se alkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe