Oon tääl kattonu monii keskusteluita ja jokases joku taapero laittaa, että The Conjuring on paras kauhuelokuva? Tommoset pikkuhomot ei oo kauhuu nähnykää! Mun mielestä oli kyllä 0/5. Paskin tositapahtumiin perustuva kauhuelokuva ikinä! Ja mitä hienoa on saw-elokuvissa? Joku vanhus vaa tappaa ihmisii. Paskinta paskaa mitä olen ikinä nähnyt ja mitä tulen ikinä näkemään!!!
Mitä hyvää Conjuringissä on??
6
125
Vastaukset
- kauhu frankki
conjuring on kyllä surkeaa huttua ja jos joku sanoo että se on paras niin ei oo varmaan nähny yhen ainutta klassikko, mutta saw elokuvissa ei oo mitään pahaa kerrankin suht uusi elokuvasarja joka on hyvä .
- Veteranfan
Meikäläinen on nähnyt kaikki KAUHUklassikot mitä löytyy elokuvamarkkinoilta,joten voin hyvällä omalla tunnolla sanoa James Fanin ohjaama Conjuring leffa oli viimevuoden paras KAUHUleffa,piste.
Muita kelvollisia KAUHUleffoja ei olla nähty valkokankaalla,tosin DVD julkaistuja KAUHUleffoja tulee joka kuukausi suoraan videolle,mutta ne eivät ole kovin kummoisia.
KAUHUelokuva pitää nähdä valkokankaalla,eikä pienestä toosasta,eihän pienestä toosasta saa tunnelmaa aikaiseksi vrt. valkokankaalla nähtyyn elokuvaan.
KAUHU leffa pitää nähdä pimeässä leffasalissa,jossa on mahdollisiman vähän katsojia paikalla,mieluiten yksin katsojana.
Oikeastaan mitä tässä nyt ketään lähtee opettamaan miten leffaa pitäisi katsoa.
- jörjegn
vitut oli ei viimevuonna tullu hyviä kauhuja
- Veteranfan
James Wanin tuottama Annabelle on tämän vuoden parhaita KAUHUleffoja!!!
- ldfdfd
Conjuringi on 2000 luvun paras mörkötalopätkä
parempaa en ole vielä nähnyt
ja Annabelle on karmaiseva vuoristorataajelu. - Oon kattonu kaikki
Evil Dead oli viime vuoden aivan selkeästi paras KAUHUELOKUVA, Conjuring oli ihan ok mutta pikemminkin supernatural jännitys leffa. Annabelle taasen ei sisällä kauhua tai edes jännitystä missään kohtaa, lähinnä pitkästyttävä räpellys jota ei ilman ff nappia jaksa katsoa :D.
t. kaikki kauhuelokuvat nähneenä ei pelkästään klassikot (pois lukien slasherit jotka on täyttä sontaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077