Olen 15v poika ja käytän sukkahousuja, nyt ostin tyttöjen nilkkurit pienellä korolla (n.5cm) En ole mielestäni mikään transu, vaikka näitä tykkään käyttää, sanokaa mielipiteenne?
Tyttöjen mielipide
5
152
Vastaukset
- tyttö16
Älä turhaan mieti tyttöjen tai kenenkään muunkaan mielipiteitä vaan wear those tights and heels so everyone can see your sexy legs.
Mun mielestä on ihana ku sulla on oma tyyli, jota voit toteuttaa.
Jos tarkotat transulla transseksuaalia, ei vastakkaiselle sukupuolelle suunnattuihin vaatteisiin pukeutuminen tietenkään tarkota että olis transseksuaali.
Omassa kaveripiirissä ei oo koskaan kateltu kenelle vaatteet tai muut tuotteet on suunnattu, vaan miltä ne näyttää. Oo vaan oma ittes ja löydä ympärilles ihmisiä, joiden mielipidettä sun ei tartte turhaan miettiä! - Sukkahousu1
Onneks en oo ainoo, mäkin käytän sukkahousuja. Pelkään vaan että joku huomaa.
- ;____;
kannattaa googlaa transvestiitti ja miettiä sopiiko ko. "tavat" sulle :) sillä ei ole mitään väliä mitä vaatteita käytät, käytä vaikka prinsessamekkoa mut pinnallisia kusipäitä on ne joka haukkuu sua tai sun pukeutumista!
- jolinessetko
mäkin käytän sukkahousuja housujen alla. sukkikset on ihania. olen ostanut muutaman hameenkin , käytän niitä pääasiassa kotiasusteena. kesällä muutaman kerran olen uskaltanut ulos hame päällä.
- Minni sh
Mitä ne sukkahousut, vaate siinä missä muutkin. Samoin hame mutta se ehkä vaatii vähän rohkeutta Pojalta. Minulle on aivan sama miten kukin pukeutuu. kun vain oikealta ja on hyvä olla. Itse käytän harvoin hametta mutta kylläkin sukkahousuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840