Eli muistaakos kukaan tuon nimistä lastenkirjaa?
JA ennen kaikkea, tietääkö joku mistä tuon kirjan voisi löytää???
Kerran tuli kirppiksellä vastaan, ja vieläkin harmittaa kun en ostanut, toiste ei ole esiin pompahtanut.
Haluan tuon kirjan aivan mielettömästi, se oli mulle pienenä rakas...
Eli jos joku tietää mistä voisi löytyä, nii infoa kiitos =)
Ninni surkea noita
5
422
Vastaukset
- Satu
Tiedänhän minä. En tiedä tosin mistä sellaisen saa, mutta kannattaa varmaan kysellä eri antikvariaateista. Ja jos tästä on mitään hyötyä, niin sen kirjoittaja on Orvokki Annala ja kuvittanut Matti Kota. (Tai siis tämä minun kirjani) Se on tilattu kuukauden kirjana joskus hyvin kauan sitten, kun olin pieni Lasten oma kirjakerho:sta. Toivottavasti tästä oli mitään apua. Voithan kysellä ainakin heiltä. Nyt vuosia myöhemminkin heiltä löytyy joitain samoja kirjoja, mitä minulle on tullut, kun olin pieni.
- peikkistyttis
minulla on tuo kirja himas
- joku vaa...x)
mulla sattuu olemaan se kirja, mut ei oo kyl tullu luettua viä...joskus kait luen sen kun vaan tulee aikaa...:)
- Lumilla_
Mä sain nimeni tuon kirjan mukaan.. Nimeni on siis Lumilla. Eka vihasin sitä nimeä mut kyllähän se ihan kiva nimi on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721