mitä nyt sonera

whattafudgemake

sppeedtestin mukaan lataus on n 47mbit/s ja lähetys t38mbit/s ja yht'äkkiä youtuubin ja muiden sivustojen videoiden katseleminen on mahdotonta. lataus ´toimii erittäin hitaasti ja on lähes olematonta. en pysty esim. lataamaan itunesia enkä päivittämään mitään sovellusta kun vauhti on 5 kbit/s. surffailla pystyy mut siihen se jäi. onko 4g-soneralla jonkin sortin datakatto käytössä nimittäin eka kerta ku näin tapahtuu mokkulalla.

2

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • datakatto on

No,jos sulla on joku muu 4G nettiliittymä kuin Aito4G Max niin se 50 kun tulee täyteen laskutuskauden aikana niin vauhti tippuu sen jälkeen sille pienimmälle maholliselle siironopeudelle.

Tuo koskee niitä 4G liittymiä,jotka on hankittu muutama kuukausi sitten.
      Nykyisin noissa näyttää olevan rajaton datankäyttö kotimaan liikenteessä kaikissa 4G liittymissä,mutta vanhemmissa liittymissä on datakatto tuo 50 laskutuskaudessa ja sen jälkeen vauhti tippuu pienimmälle mahdolliselle siirtonopeudelle.

• whattafudgemake

tää on talonyhtiön kautta hommattu netti. Mutta tosiaan ei oo ennen käyny näin ja en oo sen erityisemmin ladannu enemmän tässä kussa kuin missään kuussa yli vuoteen. voin sanoa että viime aikoina alkaa vituttamaan tämä sonera. ensiksi kiinteä laajakaista tipahti 17 megasta 11 megaan (eri paikkakunnalla) ja nyt vielä tämä. melkeen vois vaihtaa liittymää useiden vuosien jälkeen,mulla oli käytössä dna yhden vuoden. pelitti ihan hyvin ei mitään ongelmia..taitaa olla operaattorin vaihto tässä joulun alla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6079
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5553
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3134
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2504
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2397
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2138
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1706
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    Aihe