sppeedtestin mukaan lataus on n 47mbit/s ja lähetys t38mbit/s ja yht'äkkiä youtuubin ja muiden sivustojen videoiden katseleminen on mahdotonta. lataus ´toimii erittäin hitaasti ja on lähes olematonta. en pysty esim. lataamaan itunesia enkä päivittämään mitään sovellusta kun vauhti on 5 kbit/s. surffailla pystyy mut siihen se jäi. onko 4g-soneralla jonkin sortin datakatto käytössä nimittäin eka kerta ku näin tapahtuu mokkulalla.
mitä nyt sonera
2
91
Vastaukset
- datakatto on
No,jos sulla on joku muu 4G nettiliittymä kuin Aito4G Max niin se 50 kun tulee täyteen laskutuskauden aikana niin vauhti tippuu sen jälkeen sille pienimmälle maholliselle siironopeudelle.
Tuo koskee niitä 4G liittymiä,jotka on hankittu muutama kuukausi sitten.
Nykyisin noissa näyttää olevan rajaton datankäyttö kotimaan liikenteessä kaikissa 4G liittymissä,mutta vanhemmissa liittymissä on datakatto tuo 50 laskutuskaudessa ja sen jälkeen vauhti tippuu pienimmälle mahdolliselle siirtonopeudelle. - whattafudgemake
tää on talonyhtiön kautta hommattu netti. Mutta tosiaan ei oo ennen käyny näin ja en oo sen erityisemmin ladannu enemmän tässä kussa kuin missään kuussa yli vuoteen. voin sanoa että viime aikoina alkaa vituttamaan tämä sonera. ensiksi kiinteä laajakaista tipahti 17 megasta 11 megaan (eri paikkakunnalla) ja nyt vielä tämä. melkeen vois vaihtaa liittymää useiden vuosien jälkeen,mulla oli käytössä dna yhden vuoden. pelitti ihan hyvin ei mitään ongelmia..taitaa olla operaattorin vaihto tässä joulun alla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738