Enää viikko!!

Minna

Viikko vielä ja taas pääsee Marmarikseen...=) Kyllä olen odottanu, vaikka olenki siellä jo kolme kertaa tänä vuonna ollu.

9

2059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ISAK

Mitä vieläkö Turkissa muka on menoo ja lämmintä? Mitä järkee marmarikselle on tähän aikaan mennä. Eihän sielä ole ketään eikä sielä rusketu. Koittaisit kestää ens kesään vai onx sulla hoito sielä!!!!?

• LomaLutka

siellä mitään hoitoja enää ole. Ne pojat on tähän aikaan vuodesta vuoristossa tekemässä paimenen hommia. Huhti-toukokuussa sitten palailevat rannoille, sisäänheittäjiksi ym. paskahommaa tekemään.

• Sydän

Vieläkö muka matkoja tehdään Marmarikseen? En usko.
      Ootko ottanu pelkät lennot ja saanko kysyä mitä teet siellä tähän aikaan vuodesta? Koko paikka on ihan hiljainen ja voisko sanoa autio! Muutama hassu ravintola auki ja mitkä hotellit ottaa vastaan enään turisteja? Mua alkoi todella kiinnostaa...
      Oon ite lähössä ens toukokuussa Marmarikseen ja oon siel tod.näk. kolme kuukautta. Tekis kyllä mieli lähteä jo nyt...kulni kun odottaa siellä.
      Ootko menossa yksin vai kaveriporukalla?
      ootko monesti käyny Marmariksessa?
      Jos haluut kirjoitella Marmaris henkisen kanssa niin meiliä vaan.... krista-82@suomi24.fi

HAUSKAA LOMAA NYT KUITENKIN!!!
      OON KUITESKIN VÄHÄN KADE.... =(

• Minna

Eihän sinne toki enää matkoja myydä, mutta lennänkin Antalyaan ja sieltä menen sitten Marmarikseen. Ihan mielenkiintosta nähdä, millasta siellä on näin syksyn aikaan. Yksin matkustan, mutta toki mulla siellä seuraa sitten on.

• kysymys
        Minna kirjoitti:

Eihän sinne toki enää matkoja myydä, mutta lennänkin Antalyaan ja sieltä menen sitten Marmarikseen. Ihan mielenkiintosta nähdä, millasta siellä on näin syksyn aikaan. Yksin matkustan, mutta toki mulla siellä seuraa sitten on.

Millä lennät Antalyaan ja paljonko maksaa?

• Minna
        kysymys kirjoitti:

Millä lennät Antalyaan ja paljonko maksaa?

Turkish Airlinesilla, Deturin kautta ja hinta on 339euroa ja siis pelkät lennot.

• yabanci
        Minna kirjoitti:

Jos sinulla on kunnon turkkilainen mies tai poika hän ei ikinä päästäisi sinua yksin matkustamaan Antalyasta Marmarikseen, Hayirli yolculuktar

• Merja

Aika jännää mäkin tulen sinne reilun viikon päästä.Oletko viikon vai kaksi?Mä tulen kans Antalyan kautta.Matka linkillä kyl kestää mut antaa kestää ihana päästä Marmarikseen.Me tullaan sit rakkaani kans yhdessä Suomeen.Mites sä?Mites teidän juttu?

• Merja

Mitä mä kirjoitin väärin tulen Izmirin kautta en Antalyan hölmö minä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6625
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3614
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3130
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2784
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2572
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2116
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1977
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1870
    Aihe