Olen 16-vuotias tyttö ja vihannut koulua yläasteelta saakka. Opiskelen ammattikoulussa toista vuotta ja haluaisin jo töihin.
Tuntuu ihanalta ajatella mitä itse tienaamillaan rahoilla voi tehdä... kävisin kaikissa hemmotteluhoidoissa ja näin. :D
Ja se vapaus... saa itse tehdä täysin omat valinnat vanhemmista riippumatta.
Voisitteko TE aikuiset hieman kertoa asiasta? :)
Onko aikuisena kivaa?
2
75
Vastaukset
Opit vihaamaan sitä työtäkin sitten ajan kanssa. Nauti nuoruudestasi vielä kun voit, koska myöhemmin et voi enää saada sitä takaisin.
- Kokenutkin
Onko aikuisena kivaa? Pelkkä asennekysymys, oma suhtautuminen ratkaisee sen miten tyytyväinen on elämäänsä. Itse sen rakentaa. Raha, hemmotteluhoidoissa ja näin käyminen ei tee onnelliseksi, vaikka suokin pieniä iloja. Vapaus tuo mukaanaan vastuun - pian huomaakin, että vastuu estää tekemästä monia haluamiaan asioita. Kannattaa miettiä mitä oikeasti haluaa elämältä, mitä haluaisi olla esim. viiden vuoden päästä - ja toimia määrätietoisesti sen saavuttaakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950