Tokmanni Karkkilan tumma myyjätyttö on hunajaa, aika namu.
Tumma namu
22
643
Vastaukset
- siwa1
Haa. Niinpä olikin. Namuja kauppa täysi ja kassan ympärillä lisää. Myyjä oli ainakin täyttä lihaa!
- Just now!
Voi taivas ! Henkilöstä ei voi erehtyä.. varsinainen pupu !
- mies vm.-36
Pitää mennä aamulla katsomaan.
- syntynä 1910
Eilen tuli vastaan keskustassa tummat silmät, ruskea tukka. Totella kaunis naisihminen. Oliskohan tämä sama?
- makunsa kullakin
Siis onko kyseessä nuori tyttö vai se vanhempi pyöreämpi? Ei oikein nappaa minua.
- Sulo1
Poijaat. Se oon alaikänen. Vai lisääkkö Tokmanni kynttilän myyntiä tällä tytöllä ?
- mies 92v.
Jaksan odottaa että on täysi-ikänen.
- stadin kingi
Tokmannista viis, meitsi panee Stockmannin myyjättäriä!
- Vode 666
Stockkan alusvaateosaston? Isot poijjaat puhuneet että niiltä saa taudin. On ne semmosia jakorasioita.
- jarppaah
Te ette stockkalla ole edes käyneet!
Toisekseen tyttö on yli 16v hyvä suustaan.- Ranzu
Sillä on munat,on nähty transuja ennenkin!
- Tok Tok
Ranzu kirjoitti:
Sillä on munat,on nähty transuja ennenkin!
Tällä Tokmannin tytöllä ei ole munia. On niin sanavalmis,että taitaa tietää miltä tuntuu kun haarojen välissä on munat.
- Siwa2
Tok Tok kirjoitti:
Tällä Tokmannin tytöllä ei ole munia. On niin sanavalmis,että taitaa tietää miltä tuntuu kun haarojen välissä on munat.
Huh huh. Pantavan näköinen ja oloinen.
- vulva
Siwa2 kirjoitti:
Huh huh. Pantavan näköinen ja oloinen.
Mitä haikailette täällä onko pantava vai ei ?
Kyllä se tyttö antaa..oli nätti tai ruma.
Mutta ei varmasti täältä palstan kautta irtoa.
Likka pitää teitä pilkkanaan ja antaa sormien pyöriä. - vulva
seuratkaa
- Helmi-Orvokki 72v
Kyllä tältä palstalta voi löytää seuraa itselleen. Itsekin löysin olympiavuonna -60, taisi olla tokion olympialaiset, niin mukavan miehen että. Minuakin täällä kehuttiin p......n näköiseksi ja muuta sellaista. Useamman kuukauden vietimme niin villiä elämää...aaah. Mutta sitten alkoi minulla vatsa kasvaa ja mies lähti tampereelle työkomennukselle eikä häntä sen jälkeen ole näkynyt.
- Timmerman
Parrua parrua se tuokin likka tarvitsee
- 1944
Nuorena pitääkin olla nätti !
- Vorssa
Asuuko hän täällä Karkkilassa... eihän sitä ulkopaikkakuntalaista kukaan kattele.
- rreino
Missä siellä namu on. Vanhoja kärttysiä muijia ja joukossa yksi alaikäinen
- Kaarlokii
Takaisin Karkkilaan kesäksi... vieläkö samat myyjät .. eipä hunaja mieleen tullut.
- kobranakara
Kaikki ne tummat on namuja tällaisten hirviöiden seassa.
Karkkilassa nyt varsinkin....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689