koko vartalohierontaa naiselle, Kuopio?
moi olen parikymppinen nainen, halpa ja hyvä hieroja? onko Kuopiossa?
koko vartalohierontaa naiselle, Kuopio?
7
792
Vastaukset
- Sensualhieroja
Jos hyvä hieronta kiinnostaa voin tehdä sen toiveittesi mukaan.
- greagaer
Löytyy, laita meili osoite niin otan yhteyttä.
- Bom-man
Kyllä löytyy ja hyvää hierontaa kuopiossa naisille,olen kokenut hieroja laita mailia. y.jallu@yahoo.fi niin sovitaan hieronnasta tarkemmin. Mieshieroja kuopiosta.
- Anonyymi
Voiko sinulle varata edelleen aikoja?
- Bubu1
Www.exoticwellness.blogspot.com Wellness tropical jalkasenkatu 7, kuopio petosen
- Terov1q
Olen ollut itseäni monta kertaa wellness trooppisessa kuopio platinaa ja heillä on uusi osoite pyörönkaari 3 ei ole niin kaukana vanhasta viime kerralla heillä oli hierontakeskus Kreikasta
- Anonyymi
Minäkin etsin!! Mistä löytyisi hyvä hieroja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2406395Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä782836- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171802Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701486- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261382Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027