ihme vaan

miukuva

tää on toisaalta hyvä palsta,, saa tietoa johonkin mutta AINA on sitten NIITÄ mitkä LEIKKII TYPERYKSIÄ,, ja on olevinaan FIKSUJA typerine vastauksineen,, tätä palstaa on kiva lukea kun aina tulee thaimaasta jotakin uutta vinkkiä,,vituttaa vaan nuo älypellet,,

16

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksumpi

Kyllä elämä on jollain tylsää kun ne jaksaa noita juttuja täällä tehdä. Ne joilla on kunnolla elämää netin ulkopuolella ei tollaiseen alennu.

Harmi kun pilaavat tän palstan. Mut se ilmeisesti on heidän mieleen. Jos se kerran niitä ilahduttaa niin jokin on kyl elämässä pahasti pielessä.

Ilahduttaa kuitenkin että täällä on välillä fiksuakin porukkaa :)

• paitsi Sika Amalian

huoraus on laitonta

• Thailand traveller

Olipa taas paljon Thaimaan matkailusta tässäkin avauksessa. Lisäksi isoilla kirjaimilla kun kirjoittaa se on huutamista. Olisikohan syytä katsoa peiliin,itse moittii kirjoituksien tasoa ja itse syyllistyy ala-arvoiseen toisten kirjoituksien morkkaamiseen.

Matkailusta
      41 Thaimaan eri kaupunkiä tai kylää vuosien varrella kiertäneenä Thaimaan tuntemukseni keskivertoa parempaa. Seuraava matka vuoden alussa. Joulu Thaimaassa ei ryysiksien takia innosta.

• 1+1=3 eikö?...

Hah,haa ja Heko,heko ja ISO YÖK sinulle TOLLO!

• ei ole kuin 2

Kuka täällä tollo on?

• 1+1=3 eikö?...
        ei ole kuin 2 kirjoitti:

Kuka täällä tollo on?

Siinä yksi TOLLO,olisit jättänyt aukaisematta suutasi ja ilmaissut kaikille typeryyttäsi!

• en silti sääli
        1+1=3 eikö?... kirjoitti:

Siinä yksi TOLLO,olisit jättänyt aukaisematta suutasi ja ilmaissut kaikille typeryyttäsi!

Olet 1 1=3 sairas henkilö.

• 28x...

Nähdäkseni palstalta on tietoviisaita vastauksia aina asiallinen kysyjä saanut. Mistä muualta saa ajankohtaista ja oikeellista tietoa kuin juurikin matkaajaveteraaneilta?

Toista ääripäätä edustavat sitten aloittajan kaltaiset imbesillit.

• miukuva

ole sinä r unkkari hiljaa

• oletko edes käynyt?
        miukuva kirjoitti:

ole sinä r unkkari hiljaa

Miukuva kirjoita jotain Thaimaan matkailusta.

• amaran

Vaikka monet eivät pidä 28x kirjoituksista, niin voin todeta, että harvoin olen saanut yhtä paikkansa pitävää tietoa Thaimaanmatkailusta.

Reissaan itse vaimoni kanssa, joten monet hänen kirjoittamansa asiat eivät kosketa minua suoranaisesti, mutta totuus ei pala tulessakaan...

Kiitos!

• ktanya

mukava keskustelu,,,

• Tuliko Selväks!

Ämmien on turha puuttua MIESTEN asioihin!!!!....

• hahaahö

kenestäkö puhut mihin hiton miesten asioihin... ai tarkotatko siihen jatkoon millä ei enää oo käyttöö..ku ei pysty ei kykene,,,,

• Tuliko Selväksi

Sulle hahaahö,kyllä pystyy ja kykenee edelleen.Paitsi Suomalaisen läskiperseisen siiderivalaan kanssa jonka jalatkin on kuin puhelinpylväät,tuommoista olioo ei kyllä kukaan täysijärkinen kellistä !

• kov

voi kuule tuliko selväksi puhe siintä mistä puute,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe