Jää/peltoauto-TUNING

Jari

Onko täällä jää/peltoautojen omistajia jotka tykkää laittaa autoonsa kaikenlaista tuning-osaa/viripalikkaa? Tummennuksia, omatekosia madalluksia/spoilereita/levityksiä, poppivehkeitä, laskettuja kansia, komeempia pakoputkia tms..?

Itelläni on jääautona ruiskulla maalattu keltanen lada 1200 l, jossa vfts-maski, tummat lasit, lasikuidusta tehdyt levitykset, 2x2.5" suorat putket, madallettu jousia lyhentämällä, turvakaaret, virityksiä mm. laskettu kansi, piikkinakit ja poppivehkeet. Rahaa on mennyt noin 1000 mk, jotka kului poppivehkeisiin ja virityksiin. Muut osat oon hakenu kaatikselta ja romuttamoilta. Oon keventänyt autoa mm. tekemällä ovet lasikuidusta. Painoa on vähän yli 1000 kiloo.

7

1270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyttä-ruutu

Kysymys:
      Miksi olet laittanut peltoautoosi poppivehkeet ??
      Mistä lähtien pelto- tai jääautot ovat olleet viihdekeskuksia ? Eikös tarkoitus ole ajaa niillä niin kovaa ja ankarasti kuin ne kestävät.
      Turvakaaret on ainoa asia, joka voi lisätä auton omamassaa, muuten on pyrittävä laskemaan kaikki turha pois.

• triniemi

no jos haluaa poppia kuunnella samalla kun ajaa kahva edellä niin mikä ettei? Kyllä ainakin mulle sopis, jos joku ei ymmärrä niin on kapeakatseinen. Harrasteautoiluhan se on tuokin, sellaista kun omistaja haluaa ja vielä halvimmasta päästä.

• Mr. Lada

Joo mulla on Lada 1300S. Oranssi ja punainen nahkasisustus. Pistin poppivehkeet, rahaa kului noin 20mk (johtoihin) koska laitteet löytyi omasta takaa. Ja Fiatin erikoiset peltivanteet, jotka sain romuttamolta 100mk. Nyt on suunnitelmissa suora putki, joka jakaantuu auton keskeltä kahdeksi. ja tottakai isommat roiskeläpät on jo. Ja karvanoppa/wunderbaum viritelmät taustapeilissä.

• Junku

mulla on lada 1500SL peltoautona. siinä ny ei oo viä mitään virityksiä paitsi piikkirenkaat. ens kesänä olis tarkoitus laittaa 2kpl volvon su hs6 kaasutinta(48mm) ja tehä pellisarja, turvakaarat ja keventää autoa.

• Nimetön

Mulla on kolme autoo mitsubishi golt,mazda 626 dl,sekä lada 1200s 89Mitsun tuniggit ralliratti ,valkoset mittarit,wuntsikat ,karvanopat,penkin päälliset,ralliäänet (pakoputki kiinni klemmarilla).Mazdassa on tällasia:3 nopat ,wunderit,popit ,subbari ,cd soitin,6x9 kajarit ja vahvistin,ralliraidat,tummennokset,karvatyyny,kromattupakoputkenpää,merkkejä,tarroja,poljin pinnat,lisävalot,vaihdekepin nuppi. Ladaa en ole kerenny tuunaan koska se tuli mulle vasta perjantaina mutta on siinäki vähän tunee: mankka claorion,konepellissä lukee punasella lada ja ruskee sisusta.Siinä oli mun tunigkeja vähä listattuna.

• Juspetti

Mulla on peltoautoba lada 1300 vuosimallia 1981.

• Kardaani

Hyvä onko penkit verhoiltu uudelleen Lidlin sukoleilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5783
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3254
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2650
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2574
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2238
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1906
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1737
    Aihe