Täytän toukokuussa 15 ja oon aatellu hommata mopon nii mikä ois hyvä mopo aattelin eka hommata tossumopon mut en ehkä sittenkää ku aloin kiinnostua tommosista isoista mopoista mulla on tässä nyt muutama vaihtoehtoo Derbi, rieju, detsi vai gilera? mikä kannattais ostaa ja millä perusteella voitte ehdottaa jotai muitaki ku just noi :)
Mikä mopo???
möbedi
2
109
Vastaukset
- Nnxkfnbf
Itelläni derbi, en suosittele koska varaosatkin maksaa kaikki pienet muoviosat yli satasen. Itse valitsisin detsin tai riejun
- Dööpi332
Rieju noista mopoista mutta jos on varaa niin ehdottomasti Beta/HM . Ero on iso kun vertaa näihin paska mopoihin kuten derbiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687