se on hyvä kauhuelokuva.
Painajaisia elm streetillä viisi
13
212
Vastaukset
- wrwetewtrfg
Ei ole
- ville runsala
Mitä paskaa
- kauhu frankki
vitun huono
- ville runsala aito!
Kauhu frankki mitä kuulu oon ollu sitä varten pois koska kone meni rikki mutta ostin uuden
- kauhufrankki
siistii hyvää kuuluu vaikka komentistasi on aikaa
- Veteranfan
Stephen Hopkinsin Elm Street 5. on kyllä parempi kuin Renny Harlinin ohjaama edellinen osa.
- joo se on
ja aika pelottava. Pelottavin kohta on kun Freddyn hanskakäsi
työntyy ulos nunnan mahasta.
- Elsa-Pekka
Dialogi paikka paikoin kömpelöä.
- SequelPrequel
Karsea elokuva, ainoastaan ensimmäinen on hyvä, eikä sekään ole mitenkään loistava.
- opite
Painajainen elm streetillä 1 oli 80 luvulla loistava kyllä silloin, mutta olen samaa mieltä. Ei se enää juuri loistava ole, mutta ihan hyvä kuitenkin ja todellakin sarjan paras osa ja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Pitäisi elää 80 lukua, niin olisimme sillä taajuudella sekä aaltopituudella, jonka tämä elokuva vaatii ollakseen loistava.
- opite
opite kirjoitti:
Painajainen elm streetillä 1 oli 80 luvulla loistava kyllä silloin, mutta olen samaa mieltä. Ei se enää juuri loistava ole, mutta ihan hyvä kuitenkin ja todellakin sarjan paras osa ja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Pitäisi elää 80 lukua, niin olisimme sillä taajuudella sekä aaltopituudella, jonka tämä elokuva vaatii ollakseen loistava.
Toki elokuvasta on olemassa leikkaamaton 5 minuuttia pitempi versio, mikä voi parantaa elokuvaa paljonkin. En tiedä oliko suomen vhs vuokrakasetti leikkaamaton 80 luvulla, kun ei tuosta leikattua dvd katsoessa muistu mitään mieleen mitä siitä puuttuu. Joka tapauksessa suomessa julkaistu dvd on noin 5 minuuttia leikattu versio ja esim. Tinan kuolema kohtauksesta puuttuu jotain.
- osteriossii
Mun mielestä elokuvan alkupuoli kuten Tinan unet on erittäin hyvin tehty ja loistava alkupuoli elokuvalle onkin, mutta näiden jälkeen elokuva alkaa lätsähtää heikommaksi loppua kohden, mutta pitää siltikin pintansa ollen sarjan paras osa kuitenkin kakesta huoklimatta.
- Elsa-Pekka
Oliko siinä sellainen kohtaus, jossa nuori mies muuttui sarjakuvahahmoksi ja ampui Freddyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061