Mistähän löytyisi vaatteita pienelle ja pullealle?
Haluan jotain muuta kuin mustaa/tummansinistä/ viininpunaista.
Haluan paljon luonnonvärejä eri sävyissä.
Väljiä,kauniita vaatteita.
Jotain upeaa,jossa ei ole neonvärejä,eikä räikeyttä.
Helmoihin leveyttä ja paitoihin reiluutta.
Mistä ihanuuksia?
!62 cm ja kiloja 82
2
111
Vastaukset
- fosdjlsdfjlasdfj
Ellloksen ranskalainen plus-sarja Taillissime erityisesti, mutta katso nuo muutkin plus-merkit läpi. Nyt siellä jo/alkamassa alekin....
http://www.ellos.fi/plus/naiset - LizziePlussaa tytöille
Kävisköhän sinun makuusi www.lizzi.fi tai www.lizziplusfashion.com, on maanruskeaa, oranssia, petroolia, violettia....paljon ihania tunikoita, paitoja, toppeja, farkkuja, hameita, mekkoja, legginsejä...vaatteet ovat edullisia. Olen itse jotakuinkin samois mitoissa kuin sinä, housuja olen jotunut lyhentämään pari senttiä. Vaatteet on just sopivia mulle 1x kokoisena toi uymmy-plus on tosi sopiva. Noissa on mittataulukot tai sitten on vastaavuus naisten numerokokoihin.. ovat myös edullisia hintatasoltaan, ei tartte voittaa lotosta kun voi pukeutua kauniisti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757