Hei! Tiedän että olen vajaa mutta miten wc-raikastin asennetaan pönttöön? Ostim tollasen, oon just muuttanu omaan kotiin eikä mun vanhempien tykönä oo tollasta ikinä ollu eli en tiiä. Miten se pujotetaan??? Tarkat ohjeet kiitos
Wc-raikastin
Idjootti
3
5622
Vastaukset
- Pönttöko oot
Kai siinä on sellanen muovinen varsi jossa on taitokset. Laitat sen taitoskohdan wc.pöntön reunaan kiinni. Ja se raikastinosa siis roikkuu pöntön sisäpuolella. Ei siinä mitään slalomia tarvita.
- Yrittänyt
Minä kun tein niin, niin varsi katkesi ensi istunnolla ja raikastin mätkähti pönttöön.
Onko vessanpytyissä eroja? - Anonyymi
Tismalleen samaa mietin. Siis pöntön reunahan on todella leveä siinä kohtaa, mihin se kuvan mukaan piti tökätä. Jäi häiritsemään, että pysyykö. Täällä työpaikalla saan varmaan taas tilaisuuden loistaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336664- 356103
- 293394
- 452840
- 342624
- 152328
- 372168
- 162016
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461882En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767