uv geelikynsi aloituspakkaus!?

kynsiaddikti

11

11179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+4

Nded on ihan ok (turvallinen! Toisin kuin jotku kiinaihmeet ebaysta) mut jos haluat parempaa niin kurkkaa näistä joku:
      mereneid.ee
      mosaic-ns.fi
      tai Elliinan nettikauppa, joka nykyään myy Mystic Nailsia.

Jos taasen haluat pysyä Nded:ssa, tilaa ennemmin Suomesta Mimax:lta, tulee supernopeesti

• Aloituspaketteja

Kynsikauppa.com ja MiMax myy NDED tuotteita. Kynsikaupasta saa Mystic Nailsin aloituspaketteja ja muita tuotteita. Elliinalla kovemmat hinnat useissa Mystic Nailsin tuotteissa ja usein tuotteet loppu. Vissiin pienet varastot. Mutta onhan noita aloituspaketteja tarjolla vaikka kuinka jos vaan viitsii etsiä.

• kynsien kuluttaja

Olen tilannut NDED:stä suoraan. Ei valittamista, mutta asikaspalveussa niitä ei voi verratakkaan tuohon Kynsikaupan asikaspalveluun. Tuotteet lähetetään useimmiten samana päivänä kun tilaus tehty. Niin on muuten myös tuolla MiMaxilla. Noissa melko edulliset hinnatkin mielestäni.

• tyytyväinen

Tästä ei ole varmaan enää hirveesti apua, mutta itse tilasin ndediltä tuon kyseisen aloituspaketin ja olen erittäin tyytyväinen. Paketti tuli alle kahdessa viikossa, tosin en ollut kotona kun paketti tuotiin ovelle joten hain seuraavana päivänä sen postista. Paketin sisältöön oli positiivisesti yllättynyt. Se vastasi kuvaa, lisänä tuli mukana ylimääräinen tippipussi.

• pööpööö

Ai onko tuo kyseinen paketti hyvä?itse olen sitä ostamassa

• kynsiteknikko

Hyviä tarvikkeita ja neuvoja saat täältä
      www.facebook.com/kynnetkynnet

• kotiharrastaja

Olen tilannut aloituspaketin NDED:stä. Paketti tuli parissa viikossa mutta uuni oli rikki. Takuu ei toimi viesteihin ei vastata. Tilasin uuden uunin MiMaxista. Toivottavasti takuu toimii siellä paremmin.

• kynsiballeriina

Heippa!

Tämä tulee vähän myöhässä.
      Jos laatua haluat, osta CesarsShopista heidän omaa tai NailFix geelejä, Mosaicia tai Kynsikaupasta Mystic Nailsia.

Jos halvalla haluat, osta Nded tuotteita.

• kynsiholisti

Aloitin tuolla NDED paketilla saksasta. Nyt vaihdoin Kynsikaupan Mystic Nails tuotteisiin ja kyllä niissä eroa on. Lisäksi asiakaspalvelu toimii aina vuorokauden sisällä ja tilaukset tulee tosi nopeasti.

• Einiiinhalpa

Jos nyt joku tätä katsok huomoikaa todella kalliit postikulut, yli 10€.

• Vertailunvuoksi

NDED tilaukset tulee saksasta. Postikulut sen mukaan. Kynsikauppa.com postikulut aloituspaketteihin melkein aina 0€. Suosittelen muutoinkin Mystic Nails aloituspakettia. Laatu on erittäin hyvää hintaan nähden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6814
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6263
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2940
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2674
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe