olisko ollut vähän helppoa hieman "muunnella" tuota äänestystulosta. levy-yhtiö halus indxin ja sillä selvä. joojoo, 100 000 ääntä joista 55% pojille. En ihan usko tuohon 10 000 äänen eroon. tyttöjen olis pitänyt voittaa!!
epäilyttävää
7
1326
Vastaukset
- BBB
totta, tyttöjen olis pitänyt voittaa!!
- jane1
niin olis! no, kyllä tytöt vielä levytyssopimuksen saa.
- Jooo
Pojathan voitti jo ennakkäänestyksen?! Ei se nyt mikään ihme ollu, ett ne voitti. Minä olin melko varma, ett ne voittaa, koska suurin kohderyhmä tollaselle sarjalle/kisalle lienee pikkutytöt.
Itseasiasssa...olen yllättynyt, jos ero ei sitt ole ollut ton enempää?!- Rokkilikka
Sehän oli selvä, kun popstars 2 alko, että poikabändiä siinä tehtiin. Tyttöbändi oli vain ihan muodon vuoksi siinä kilpailemassa. Suomi on pullollaan tyttöbändejä, mutta virallista poikabändiä ei ole ollut ennen Indx:iä. Tosi juttu on, että poijat laulaa paremmin nuotilleen, kuin tytöt ja pojilla on sentään jonkinlainen koreografia, toisin kuin tyttöjen perseen keikutus ja tissien heilutus. Eeva-Leena ja Tea oli enemmänki esittelemässä itseään eilen keikalla, kuin laulamassa. Miia (vai Mia) ja Daniela osaavat sentään laulaa ja heidän hillitty esiintyminen näytti mielestäni paljon paremmalta, kuin se väkisin heiluminen ja riehuminen, mitä Eeva-Leena ja Tea harrastivat. Parhaimpaan tulokseen olisi mielestäni päästy, kun olisi tehty sekabändi. Näistä finalesteista Mia, Daniela, Ari ja Jackson olisivat muodostaneet mielestäni hyvän bändin ääniensä ja lauluosaamisensa perusteella..mutta tämähän on vain minun mielipide...
- NiiSkU^^
Rokkilikka kirjoitti:
Sehän oli selvä, kun popstars 2 alko, että poikabändiä siinä tehtiin. Tyttöbändi oli vain ihan muodon vuoksi siinä kilpailemassa. Suomi on pullollaan tyttöbändejä, mutta virallista poikabändiä ei ole ollut ennen Indx:iä. Tosi juttu on, että poijat laulaa paremmin nuotilleen, kuin tytöt ja pojilla on sentään jonkinlainen koreografia, toisin kuin tyttöjen perseen keikutus ja tissien heilutus. Eeva-Leena ja Tea oli enemmänki esittelemässä itseään eilen keikalla, kuin laulamassa. Miia (vai Mia) ja Daniela osaavat sentään laulaa ja heidän hillitty esiintyminen näytti mielestäni paljon paremmalta, kuin se väkisin heiluminen ja riehuminen, mitä Eeva-Leena ja Tea harrastivat. Parhaimpaan tulokseen olisi mielestäni päästy, kun olisi tehty sekabändi. Näistä finalesteista Mia, Daniela, Ari ja Jackson olisivat muodostaneet mielestäni hyvän bändin ääniensä ja lauluosaamisensa perusteella..mutta tämähän on vain minun mielipide...
Yhdyn kyllä aivan täysin rokkilikan mielepiteeseen. Poikien oli alusta asti tarkotus voittaa koko kisa. Ensin tuli Gimmel,sitten Hanna.. Oli se jo välillä poikienki vuoro voittaa joku tollanen bändi kisa. Indx on hyvä :)
- Zari
Rokkilikka kirjoitti:
Oon NIIN samaa mieltä. Tea on ollut koko ajan sellanen kun oli eilisessä konsertissa, mut Evehän on ollu ihan OK, paitsi eilen. Tean ja Even esiintyminen meni juu "vähän" yli, eikä ne osaa laulaakaan. Danielalla ja Mialla kauniit äänet. Pojista Ari on ehdoton suosikki. Sillä on ainoona porukassa kunnon ääni ja se on komea. Jacksonin ääni menettelee... Kummankaan bändin levyä en aio missään nimessä ostaa, niin surkeita kipaleita oli. Lähtispä Ari heti kohta sooloileen...
Zari kirjoitti:
Oon NIIN samaa mieltä. Tea on ollut koko ajan sellanen kun oli eilisessä konsertissa, mut Evehän on ollu ihan OK, paitsi eilen. Tean ja Even esiintyminen meni juu "vähän" yli, eikä ne osaa laulaakaan. Danielalla ja Mialla kauniit äänet. Pojista Ari on ehdoton suosikki. Sillä on ainoona porukassa kunnon ääni ja se on komea. Jacksonin ääni menettelee... Kummankaan bändin levyä en aio missään nimessä ostaa, niin surkeita kipaleita oli. Lähtispä Ari heti kohta sooloileen...
Oli kyllä "hieman" karmean näköistä, kun Eve ja Tea esitti koko ajan yli. Eve on aiemmin osannut esittää juuri sopivasti, mutta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077