Hyvä elisa,
Kirjoitan tätä kautta koska en saa yhteyttä muuten kuin dna:n kautta ja koska ette vastaa puhelimeen, vaikka lupasitte vastata kun tilasin liittymän.
4g toimii hitaasti ja huonosti, vaikka on suuntaavat ristipolaroidut antennit ja karttanne mukaan ilman niitäkin yhteyden pitäisi olla vähintäänkin hyvä.
Epäilen että olette kansanomaisesti sanottuna kusettaneet minua tekemään kahden vuoden sopimuksen.
Pitäisikö minun teidän mielestänne maksaa, vaikka palvelu ei toimi vai yrittää irtisanoa palvelu?
Miten te tekisitte, jos olisitte samassa tilanteessa?
hyvä elisa
yritysasiakas
1
133
Vastaukset
Hei yritysasiakas,
Laitatko minulle palstan kautta asiakasnumeroasi tai 4G-liittymän sopimusnumeron? Laitan tiedot tuohon yritysasiakaspalvelulle, niin saavat hoidettua tilanteen eteenpäin :)
Tavoitat minut suoraan linkistä www.elisa.to/jaksuu -Jarkko / Elisan palstatiimi
www.elisa.fi/palsta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010