Olen nyt toista kertaa Bangkokissa, enkä varmasti viimeistä kertaa. Tällä kertaa olen vain huomannut, että valtaosa vastaantulevista miesturisteista on yksinkertaisesti komeita. Sitä tuntee itsensä suomalaisena miehenä itsensä ihan vain keskiverroksi (Suomessa minua pidetään hyvännäköisenä). Mallipoikien näköisiä kundeja tulee täällä vähän väliä vastaan kadulla.
Kysynkin, että oletteko muut huomanneet saman asian? Bangkok lienee suosittu kohde nuorille, mutta vähän silti oudoksuttaa ettei niin sanottuja taviksia tai rumia tule paljoa vastaan.
Bangkokin miesturistit
9
273
Vastaukset
- After dark
En ole miehiin(olen mies) niin hirveästi kiinnittänyt huomiota mutta sen sijaan olen ihastellut thai-naisten ulkonäköä. Aika usein heillä on käsipuolessa eurooppalainen mies, nuori tai vanhempi.
- nähtytämäkin
Bangkokissa ainakaan nämä jakkupukuiset koulutetut thainaiset eivät paljon länsimiesten suuntaan vilkuile. Tyttöbaarien kouluttamattomat maalaiset kyllä roikkuvat mielellään ulkomaalaisten hipiällä.
- pikkulilli
Bangkok on myös homojen paratiisi.
- homot kauniita
Voi voi, kun lahkeessa tuntuu. Mut ne koreet homopojat koukuttaa. Toisin kun ne taikkurömpsät. Rumii eukkoi. Homoille suukkoja sinne !
- reinari
homot kauniita kirjoitti:
Voi voi, kun lahkeessa tuntuu. Mut ne koreet homopojat koukuttaa. Toisin kun ne taikkurömpsät. Rumii eukkoi. Homoille suukkoja sinne !
Kuka nyt samaa reikää enää sielläkään viilaa jos saa vähän kokeilla miesrakkauttakin. Enemmän tätä tarjontaa turvattava miehille nyt kun naiset ja perheetkään ei enää halua Thaimaahan lomillaan. Toisaalta tämä käänne on ollut lisääntyvä ja täysin odotettavissa. Joten ukkoa tyrkylle !
- resmanni
Minä olen suomituristi ja komea ja sivistynytkin. Näin sanovat kun en koko ajan shortsit karvakintuissa ja lippalakki pälvikaljun peittona kulje Bangkokin kauppakeskuksissa.
Ladyboyt melkeinpä juoksevat perässä ja naiset kyselevät vaivihkaa pituutta ja painoa. Senkin koko kiinnostaa.- kkoivisto
Tota sä hinttari et usko ittekkään....
- SairasHomoseksuaali
Taidat olla persporari.
Kakkaleikkejä pitää mennä 10.000 km päähän harrastamaan ettei äiti näe. - Siellä-on-vaan
Niin paljon homoja tosiaan.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748