Olisko ketään lähtijöitä syksyllä Ausseihin? Itse ajattelin laittaa hetkeksi pillit pussiin ja ottaa uuden suunnan. Yksin tällä hetkellä suunnittelen reissua, mutta seuraa kelpaa aina! Olen ite 26v. nainen. Laittakaahan sähköpostia, ikään ja sukupuoleen katsomatta :) vilma_hovi@hotmail.com
Australiaan -15 syksyllä?
11
166
Vastaukset
- anttonii
Nyt alkaa jo olla syksy siellä.
- kiinnostunut_m44v
Mihin päin ausseja olet lähdössä? Itään , länteen, etelään ???
- abonveli
Aussi on Suomesta suurinpiirtein koillisen suunnassa 15000km:n päässä, jotenolet kai pudonnut kärryiltä koko maanosan suhteen.
- abonisoisä
130 astetta on enemmänkin kaakon suunnassa.
- abojenesiisä
Karttasi on soikea. Oikea suunta on noin 70 astetta ja se on enemmänkin koillisen suunnassa kuten joku jo totesikin.
- Toluca
abojenesiisä kirjoitti:
Karttasi on soikea. Oikea suunta on noin 70 astetta ja se on enemmänkin koillisen suunnassa kuten joku jo totesikin.
Lentokoneet menevät yleensä lyhimpiä reittejä, ja kaikki ne lentää suunnaten kaakon ja idän välille, ei Japaniin!
- oossoo
Hei, olen nainen joka on lähdössä perheeni kanssa Australiaan kylään nimeltä Glen Innes maaseudulla mutta suht lähellä Golden Coast. Tarvitsemme au-pairin noin kuukaudeksi -2 kk joka hengailee lasten kanssa ja tekee koulutehtäviä (opettaa) päivisin. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä. oa@granqvist.fi
- Temezup
Hei, itselläni tarkoitus lähetä Australiaan tuossa syys-elokuussa. Reissun pituudesta ei ole vielä tietoa mutta näillä näkymin ainakin 6kk ajattelin siellä viettää kierrellen maata. Olen 24 - vuotias mies ja näillä näkymin yksin lähdössä reissuun.
- aussilander
Se on kevättä silloin täällä.
Jos ette vuodenajoista tajua mitään, niin puhukaa edes kuukausien nimillä tai numeroilla. Kummaa sakkia ja ovat vielä tänne tunkemassa syksyllä ja keväällä!
- Nilsnicce
Parempi pysyä siellä Nilsiässä vaan, jos ei muusta ymmärrä.
- Suvitre
Moikka!
Olen 25 vuotias nainen ja lähden Australiaan lokakuun lopussa. Lennot minulla on Brisbaneen! Yksin olen matkaan lähdössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717