Onko kellään tiedossa ohjelmaa, jolla voisi vaihtaa sen fonttitiedostoon sisältyvän nimen, joka teksturin fonttivalikossa näkyy? Minulla on kaksi eri fonttiperhettä, joita ei voi käyttää yhtaikaa, koska kummankin nimenä on fonttivalikossa Garamond. Jommankumman nimi pitäisi siis pystyä vaihtamaan - ja tämä on siis eri asia kuin se, että tiedostonimen Jokin.ttf voi vaihtaa nimeksi Jokintoinen.ttf sen vaikuttamatta mitenkään fontin käytettävyyteen.
Fontin nimen vaihtaminen
5
83
Vastaukset
Kaverilta saatu Alltype näytti ensin tuovan ratkaisun, mutta kun muokatut fontit asentaa, ne muuttuvat kursiiviksi vaikka olisivat kuinka Roman tai Bold. Prrhana.
- vanha alkemisti
Kokeilepa sitä että nimeät Alltypellä kursiivit eri fonttiperheiksi. Sen jälkeen sinulla on esimerkiksi Garamond 1, Garamond 1 Italic, Garamond 2 ja Garamond 2 Italic. Hiukan lisätyötä tuo teettää, kun kursiivia ei valita Ctrl-i:llä vaan fonttivalikosta, mutta käsittääkseni tämän pitäisi toimia.
Vot! Toimii!
- Hiski+naapurin.kissa
Alltype osaa sivumennen sanoen muuntaa myös vanhat GeoWorks Ensemblen fontit TrueType-fonteiksi. Ne ovat kivoja.
- iäkkäämpi käyttäjä
Jösses! Minulla on koko ajan ollut tuo 1990-luvun alun Geoworks varastoituna ulkoiselle levylle, vaikkei se Win 7:n alla toimikaan (ei koskaan pidä hävittää mitään), ja olen harmitellut ettei sen fontteja saa Windowsiassa käyttöön.
No niin, luin viestinne ja löysin ja latasin Alltypen ja nyt pääsen käyttämään Pondeuria ja Lewellyniä ja kumppaneita. Niitäpä ei ihan kaikilla olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875