Kuinka päätteen sisälä olevan tekstin voi printata?
Linux Mint päätteeltä kirjoitus
4
115
Vastaukset
- ====
Maalaa, kopioi, ja liitä johonkin tekstinkäsittelyyn, ja printtaa.
Mistä moinen printtaustarve?- ville-karhu
Päätteeseen tulee usein paljon tekstiä.Olisi mukava tutkia käskyjen vastauksia vaikka kone olisi kiinni.En ole saanut tekstejä siirtymään päätteeltä Libre Officeen. Vaikka olen maalannut,kopioinut ja liittänyt (Ctrl C ja Ctrl V sekä napsautus hiirellä Libre Officeen) Muualta teksti siirtyy hyvin mutta ei päätteeltä.Minulla on Linux Mint 17 Qiana.
- ville-karhu
ville-karhu kirjoitti:
Päätteeseen tulee usein paljon tekstiä.Olisi mukava tutkia käskyjen vastauksia vaikka kone olisi kiinni.En ole saanut tekstejä siirtymään päätteeltä Libre Officeen. Vaikka olen maalannut,kopioinut ja liittänyt (Ctrl C ja Ctrl V sekä napsautus hiirellä Libre Officeen) Muualta teksti siirtyy hyvin mutta ei päätteeltä.Minulla on Linux Mint 17 Qiana.
Sain homman pelaamaan jollain tekstin käsittely ohjelmalla jonka loysin Linux Mintistä.Homma ei toiminut Libre Officella.Kiitos vastaajalle sekä hyvää jatkoa toivoo ville-karhu
- ====
ville-karhu kirjoitti:
Sain homman pelaamaan jollain tekstin käsittely ohjelmalla jonka loysin Linux Mintistä.Homma ei toiminut Libre Officella.Kiitos vastaajalle sekä hyvää jatkoa toivoo ville-karhu
Libre Officen Writerillä onnistuu aivan samoin, kuin muillakin tekstinkäsittelyillä, vaikka Plumalla.
Käytän hiirtä.
Maalaus päätteessä > klikkaus hiiren oikealla > vasemmalla valikosta "kopioi"
Writer auki > vapaata kenttää hiiren oikealla > vasemmalla valikosta "liitä"
Siinä kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820