Kertokaa viimeisistä kokemuksista Aventuran kanssa. Nettistä ei löytyy juurikaan kommentteja tuosta matkatoimistosta. Ilta Sanomien mukaan (2009) on erittäin suuri riski luottaa Aventuraan. Toista niin riskialtista matkatoimistoa ei ollutkaan ja joku niistä muistakin on jo konkurssissa. Kaikki tiedot ovat hirveän vanhoja.
Minua kiinnostaa Meksikon-Guatemalan matka.
Aventura matkatoimistosta
5
249
Vastaukset
- katselija1
Itse olen katsonut Aventuran maailmanympärimatkaa.
- rohkeastivain
Olen ollut kaksi kertaa Aventuran matkalla, toinen oli Kenia-Tansania-safari v. 2012 ja toinen Kilimanjaron vaellus v. 2014. Kaikki sujui loistavasti, matkalla ei ollut mitään ongelmia. Oppaat tosi päteviä, järjestelyt ok, Matkoilla on kohtuullisen pienet ryhmät mikä antaa lisäarvoa matkalle. Suosittelen.
- eienääuudestaan
Aventura matkatoimisto on surkeinta mitä tiedän!! Eivät ota vastuuta kun tapahtuu matkalla jotakin, eikä myöskään hoida asioita niin että matkalainen saa ongelman ratkaistua. Toimitusjohtaja on täysi vellihousu ja matkaoppaista tai ns. hoitajista puhuttakaan. Heillä ei ole toiinnavastuuvakuutusta.
- perusteluja
Kerroppa lisää, minulla ei ole negatiivisiä kokemuksia heidän matkoiltaan.
- Toluca
Asiahan on niin, että jos osaa mitään muuta kieltä kuin suomea, savoa, hiljaa ja kovaa, kannattaa ostaa lentoliput ja kuljeskella ominpäin nuo Mexico-Guatemala-seudut.
Kun on vähän edes silmää ihmistyypille, osaa jättää neuvojista pois rosvot, ja saa hyvin vihjeitä missä kannattaa käydä. Ja tulee enemmän kuin puolet halvemmaksi koko reissu.
Puhun kokemuksesta useamman pitkänkin reissun tiimoilta eri puolille maailmaa.
Muuta ei tarvita, kuin hyvä harkintakyky, rohkeus ja se lentolippu pienen matkakassan-luottokortin lisäksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1845834Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä462673- 1562242
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne321636- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321243Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997