Hei,
Olisiko jollakulla päivittää varmaa tietoa Helsingin suhteen siitä että mistä täältä varmasti saisi Vietnamilaisen ns. "Ca Phe Phin" -kahvinkeittimen?
Vanhoja keskustelulankoja näistä on ollut jo, mutta niiden perusteella mm. Vii Voanissa ei ollut itse keitintä mutta Trung Nguenin kahvia itsessään kylläkin kun olen käynyt katsomassa. Jossain myös käskettiin käydä läpi Helsingin keskustan K-kauppoja, joista minä en ainakaan ole toistaiseksi vuonna 2015 vielä löytänyt yhtäkään pakettia Vietnamilaista kahvia taikka tuota haettua keitintä.
Lähteet ovat kuivuneet asian suhteen ja kiitollisena kuulisin mahdollisia vinkkejä että mistä näitä voisi saada kun ei oikein näytä Vii Voanista natsaavan.
Vietnamilainen kahvinkeitin Helsingistä?
4
324
Vastaukset
- mutteristi
Miten eroaa mutteripannusta http://ruoka.ts.fi/jutut/mutteripannukahvia-baristan-tapaan/
- Jarpankahvit
Hei, kahvia ja keittimiä saa Cafe Maritzasta (Kahvisalonki) Tuomiokirkonkatu 34, Tampere. Otamme varauksia ja toimitamme paketit tilaus järjestyksessä. Vain sähköinen tilaus käy. S-posti on jari.partanen@saunalahti.fi siis tee ensin varaus ja odota vahvistustamme. Ystävällisin terveisin Jari Partanen, Kahvisalonki
- bumipunavuori
Hey !
Cafe Phin voi löytyy meidän paikkasta (https://www.facebook.com/bumipunavuori/),
lähetäthän meille viestin osoitteeseen Bumi.Punavuori@gmail.com tai tule tutustumaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686