Moi! Täällä kirjoittelee kaksi varhais teiniä :) Tästä tulee jonkinlainen blogi meidän elämästä varhais teineinä/ murkkuina ( mulkkuina...). Tämä on meidän eka postaus, ja olisimme iloisia jos kommentoisitte ja antaisitte vinkkejä sekä aiheita josta kirjoittaa ;D Noniin, mehän voitaisiin aluksi esitellä itsemme :D Eli siis moi! Mun nimi on Petra/Petu ja mä oon 11.v riihimäkeläinen tyttö ;D Harrastan Karate Jutsua ja sekoilua kavereitten kanssa X) Ja Jannu on mun SERKKU!!!XD Next! Moiii! Mun nimi on Janette/Jannu, oon 11 vuotias tytsy riihimäeltä :3! Erityisiä harrastuksia ei ole muuta kuin 2-3 kertaa viikossa lenkkeily, ja tietty sekoilu! (erityisesti Petun kaa C:) Okeiih... Siinä oli jotain tietoa meistä c: Jos joku löysi tän niin olisi kiva jos kommentoisi ja kysyisi esim. jotain kysymyksiä elämästämme tai muuta sellaista... C: Ja antaisi jotain palautetta tai jotain tämmöstä... ;D
Tää oli kai nyt tässä... Petu ja Jannu kiittää ja kuittaa ;)
Moips!
petu.jannu03
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870