Kauheeta

eläinten puolesta

Suomessa tapetaan näiden ukkojen toimesta kaikki mikä vähänkin liikkuu ja akkakin näkyy olevan vahdissa torlakko olalla.

Google: Ilveksen metsästys on Itä-Suomessa arkipäivää.

8

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärrieeri

Katoin ja jähmetyin vihasta.

• Huhhuh!

Järkyttävää !

• tylsyydestäsyntynyt

Aloitus on provo ...XD

• Rakas lapsi

Google kertoo: Ilveksen metsästys on Itä-Suomessa arkipäivää.

• ullismoi

"Maaseudulla ihmisten nurkissa rellestävät sudet ovat vaarattomia, mutta kaupunkilaiset niin arvokkaita että tuo sama susi muuttuu silmänräpäyksessä vaarattomasta vaaralliseksi, kun lykkää käpälänsä kaupunkiin."--------------Sillä erolla ,etttä tääl landella on tuttu juttu asuu petojen kanssa. Toista se on siel betoni bunkkereis, elementtien keskel.

• . Mutta mitä tulee susiin niin 2014 susikannasta olen tänä vuonna laittanut kirjoitellen, mikä oli 155 sutta enimmillään, tämän vuoden tammikuussa hiljakkoin päivitetty tieto on susien kannalta parempaa suuntaan näyttävää lukuja. Tammikuussa 2015 valmistuneen arvion mukaan Suomen susikannan koko oli 220 - 245 sutta. Viime vuoden helmikuussa susia oli 140–155.
        Pst.
        Itse uskallan kirjoitella ja kommentoida omalla nimimerkillä vaikka stalkkeri on riekkumassa perässäni joka paikassa netissä he/ hän on jatkannut vuosia touhuansa tälläkin palstalla, hän ei minua aja netistä sekoiluilaan, valitettavasti olen hänelle muodostunut pakkomielteeksi , olen muummuassa saannut postia missä minun väitettiin kirjoitelleen täällä vaikka todistettavsti vietin hulppeassa mökissä lomaa kauniin luonnon keskellä, olen jopa pyytännyt ip-osoiteen tarkistusta eräästäkin kirjoituksesta, et , todellisuudessa mitä nämä stakkerini/ stalkkerini ei ole koskaan kuulleetkaan, heille olen tullut elämän sisällöksi (ihmisten nimet on viranomaistenkin tiedossa) Kyllä nämä minua "rakastavat" tulee tähänkin riehumaan? aikoinaan poliisi sanoi eräästä ihmisestä minulle, mielenterveysongelmiin he ei voi puuttua mutta rikoksiin voi puuttua ja puuttuu.

• Surkeeta

Puuttuks poliisi…. en henk.koht. luota siihen. Ei ne puuttunut kun löytökoiran tappoivat löytäjät. Siitä voitte lukea lisää esim. Karkurit.ry:n sivuilla.

• Kun nyt sattumoisin olen täällä lukemassa, niin eräältä poliisit takavarikoi tietokone kun maanisessa tilassa sekoili. .

Mitä tulee koiriin niiden kuolemiin, niin eilen luin todella surullisen tarinan koirasta, joka kaipaili edesmennyttä omistajaansa niin paljon että lopetti syömisen ja juomisen sillä seurauksella että koirakin kuoli.

Ei voi muuta sanoa koira oli omistajalleen uskollinen kuolemaan saakka. Koiralle ja omistajalle missä sitten ovatkin, toivottavasti saavat olla yhdessä nauttien toistensa seurasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      163
      4153
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2473
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2141
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      918
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      840
    Aihe