Tuolla "karavaanarit" palstalla jo kysäisin tuollaista, mutta kun tietää palstan tason niin vastaukset ovat sitten sitä ja tätä.
Siis onko olemassa esim SFC-alueita missä ei ole virulaisia röyhkimyksiä eikä tule.
Onko olemassa viruvapaita alueita.
18
138
Vastaukset
- 14+9
Mikä mahtaa olla 'virulainen'? On minulle täysin vieras suomenkielen sana.
- virulaisiin kyllästy
No virulandia on sama kuin rosvolandia. Siellä on virulaisia rosvoja jotka suomessakin röyhkeästi häärää.
- Herbertti
Kun Virosta lähtee Via Balticaa alaspäin niin yleensä suomalaiset vatipäät jäävät jo Viroon, sen jälkeen niiltä saa olla rauhassa Unkariin asti ja sieltä takaisin Latviaan asti.
- virulaisiin_kyllästyny
Mitenkäs tuo liittyi aloitukseen, edellen että onko Suomessa viruvapaita alueita.
- Herbertti2
Mieti sitä.
- virulaisiin_kyllästyny
Herbertti2 kirjoitti:
Mieti sitä.
Eli onko vaiko ei.
- virulaisiin_kyllästyny
Ei ole ilmaantunut ilmoituksia viruvapaista alueista, lähinnä kausipaikkasellaisista.
- virulaisiin_kyllästyny
Kesä lähestyy eikä ole ilmaantunut viruvapaita alueita.
- pahalta.näyttää
Eipä taida olla kun ei ole kommentoitu.
- sesonki.alkaa
Haussa viruvapaita leirintäalueita.
- Painu_sinne
Anadyr Koillis-Siperiassa. Painu sinne hörhöilemään.
- sesonki.alkaa
Painu_sinne kirjoitti:
Anadyr Koillis-Siperiassa. Painu sinne hörhöilemään.
Tarkoitin että onko Suomessa viruvapaita leirintäalueita. Edelleen hakusalla.
- Lyhyt_vastaus
Ei ole. Suomi on vapaa maa. Sinunlaisillekin, vaikka se ei ole Suomelle kunniaksi.
- sesonki.alkaa
Lyhyt_vastaus kirjoitti:
Ei ole. Suomi on vapaa maa. Sinunlaisillekin, vaikka se ei ole Suomelle kunniaksi.
Typerä vastauksesi ei tyydytä minua.
Edelleen kysyn että onko Suomessa viruvapaita alueita, siis noista roistoista vapaita. - lopetaJo
sesonki.alkaa kirjoitti:
Typerä vastauksesi ei tyydytä minua.
Edelleen kysyn että onko Suomessa viruvapaita alueita, siis noista roistoista vapaita.Et nyt ihan tajua. Väännetään rautalangasta. Ketään ei kiinnosta että et pidä virolaisista, he saavat sinusta huolimatta leiriytyä Suomessa mihin haluavat.
Tunnen myös paljon virolaisia, mutta en yhtään rosvoa, vaan pelkästään työssäkäyviä ihmisiä.
Lopeta jankuttaminen täällä ja pysy omassa kodissasi jos et halua riskeerata ettet tapaisi yhtään virolaista.
- kovasti.hakusalla
Onko tosiaan niin ettei löydy rosvovapaata (viruvapaata) leiripaikkaa.
- sesonki.alkaa
Lomareissut alkaa kohta mutta ei ole tullut listaa viruvapaista alueista vieläkään.
- sesonki.alkaa
Ilmeisesti ei ole viruvapaita alueita, harminpaikka että on paikat pilalla noitten rosvojen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738