Mikron lappu

Hyva

mikron sisällä oli lappu jonka poistimme sen ostaessamme. Sellainen hopeinen pahvi siis. emme tiedä saiko tuon poistaa, sillä ohjekuvassa se on siinä kun ruoka on sisällä.ohjeessa ei lue!
Mikro ritisee ja rätisee ku mikä - onko normaalia?
Merkki on AFK.

8

10163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jop

Ei olisi saanu poistaa!! se hopeinen pahvi on magnetronin suoja pahvi.nyt kun sitä ei ole rasva ym. lentää mankulle ja rikkoo sen.siitä rätinä, todennäköisesti.

• Hyva

siis meinaakko et se on jo rikki ku rätisee? Pitäiskö ostaa uus mikro vai saisko niitä pahveja jostain??

• jop
        Hyva kirjoitti:

siis meinaakko et se on jo rikki ku rätisee? Pitäiskö ostaa uus mikro vai saisko niitä pahveja jostain??

siltä vähän kuulostaa,paha mennä näkemättä/kuulematta sanomaan.jos mikro on sisältä puhdas, niin todennäköinen ritisiä on muuntaja tai magnetroni.molemmat kalliimpia kuin uusi mikro.sen pahvi ainoa tehtävä on suojata sitä magnetronin päätä.eli jos vikaa on jo,ni pahvin laitto ei paljon auta.

• lautanen

Pohdimme itse samaa ja kysyimme asiasta Upon teknisestä asiakaspalvelusta. Vastaukseksi saimme, että ei missään tapauksessa saa poistaa. Kuulemma hopeinen läpyskä ei myöskään ole pahvia.

• Salamat

Clasolssonilta alle 4 egee.

• Aurajuust0

Ei oo pahvia. vastaavan löytää leivänpaahtimesta. Siitä vaan leikkaa sopivan palan ja laittaa paikalleen. Ota ensin vastuslanka pois levystä, muuten tulee pahaa jälkeä.

• Anonyymi

Minulla tänään ostettu mikro ja juuri tuota " läpyskää" katselin ja yritin hakea mainintaa oheisesena olevasta kirjasesta.
        Ei mitään löytynyt, hyvä kun löysin täältä vastauksen!

• Niksi-ismo

Ostat kaupasta alumiiniteippiä, ja laitat sitä siihen. Toki folio ja pikaliimakin käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5723
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3224
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2554
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2540
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      13
      1735
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe