Tapahtumakalenteri ilmineeraa että Hartolan kunnassa järjestetään hapanporkkanakurssi kas kun ei Baavin Bullan-leipomiskurssia.Tai miten salaan asioita kurssi taiHimoshoppaajan kurssi vinguta Visaa vaikka kate nolla tai Kuinka huijaan Kelaa-kurssi kaikki tuet minulle kurssi vilpilliseen hakumenettelyyn.Tai voisihan olla Kuinka tienaan maailmanvanhimmalla ammatilla ettei tarvitse töitä tehdä kurssi.Kurssejan löytyy joka makuun ja joka alalta sen kuin vain valikoi.
jOHAN ON KYRSSI!!!!!
4
136
Vastaukset
- kuivuus vaivaa
"Kuinka tienaan maailmanvanhimmalla ammatilla ettei tarvitse töitä tehdä kurssi"
Tuon minäkin haluaisin tietää miten ko. ammattia voisi harjoittaa työtä tekemättä. On sen verran rankan olosta touhua etten ole aikoinaan viitsinyt edes yrittää, saati nyt kuivunutta tavaraa viitsi kaupan tarjota. - uikkdsaa
On on tapahtumia vaikka muille kunnille jakaa, mutta mielipiteille ei enää ole tilaa. Mites niillä kursseilla? Siellä ei kai sitten saa avata suutaan. En tiedä systeemiä kun en ole ikinä osallistunut. Kursseilla tapaa ja voi tutustua kuulemma ihmisiin. Miten voi tutustua ihmisiin kun ei mistään saa puhua, ei ainakaan sananvapaudesta, ei arvostella tyhmiä päätöksiä, ei koulukiusaamisesta, ei mistään mikä vahingittaisi kunnan mainetta.
Olen aika kateellinen "Kingin" Tove Hanssonille ja hänen riemukkaalle ryhmälleen. Missä olisi niin iloista porukka. Jag talar inte svenska, joten en voi muuttaa Ahvenanmaalle.
Oiskohan kukaan järjestämässä jotakin "positiivsen ajattelun" kurssia vai pitääkö mennä etsiskelemään eksynyttä itseään jostain rummutusregressiosta. - 55 kurssia käynyt
Kunnan maine on jo mennyt kiitos näiden kuntaan muuttaneiden..no jaa
- lörppä
Oon työkyvyttömyyseläkkeellä eikä paljon kurssit meikäläistä kiinnosta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2947230Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1443360Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1042488- 1622459
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181910Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1821715Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311568- 821544
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311470