Ostin ebaysta 18 eurolla tuotteen ja sitä ei kuulunut. Myyjä lähetti sähköpostia että oli palauttanut rahat paypall tilille. Mutta ongelma on siinä että minulla ei ole ollut ikinä paypall tiliä koska olen maksaessani ebaysta laittanut suoraan kortissa olevan numeron. Jotkut viisaammat auttakaa! Missä rahani on
APUA! ONGELMIA EBAYN KANSSA
3
178
Vastaukset
- oppirahat 18 euroa
Mihinkähän olet siellä ebayssa laittanut kortin numeron? Tietääkseni siellä ei jaella kortin tietoja maksaessa, vaan maksut tehdään joko paypalin kautta tai perinteisenä tilisiirtona, juuri sen turvallisuuden takia. Erittäin riskialtista mennä syöttelemään mitään kortin tietoja. Kuulostaa siltä että rahat meni, ja saattaa jonkun ajan päästä mennä lisää, jos korttisi tiedot on menneet johonkin epämääräiseen paikkaan.
- teetnäin
Kirjaudut ebayhin ja etsit sieltä "Purchase history" ja ostamasi tavaran kohdalta valikosta "I did not receive it" niin sitä kautta voi laittaa ebay:lle tiedon että et ole saanut tilaustasi. Ebay sitten arvioi molempien osapuolten näkemyksen tuosta, mutta ainakin itse olen aina saanut rahani takaisin jos tilattua tavaraa ei ole tullut. Varsinkaan jos tilauksessa ei ole minkäänlaista postiseurantaa niin melkein automaattisesti Ebay päättää jutun ostajan hyväksi. Ei tarvi olla Paypal-tiliä vaan myös luottokortilla ostaessa pystyy tuon tekemään, että vaatii rahojaan takaisin.
Tuossa ohjeita englanniksi:
http://pages.ebay.com/help/policies/money-back-guarantee.html - koijari1
huijareilla on rahasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2577007Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664594Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1413309- 1612401
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1751654Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311528- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391415Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?431384