Olen siis 12 vuotias poika, ja aina kun urheilen tulee hyvä olo. Taas silloin kun olen koneella/en tee mitään koko päivänä, tulee huono olo. Uskon että, useiden itsetunto-ongelmatkin saattavat johtua terveiden aktiviteettejen puutteesta. Saarnava, mutta jotakuta kenties auttava puhe. :)
Urheilkaa, älkää homehtuko sisällä koneella!
2
<50
Vastaukset
- haluaisinkyllä
Kunhan vaan löytäisi vielä sen liikunta motivaatio. -.-
hieno kirjoitus noin nuorelta fiksulta kaverilta. Ja täyttä asiaa. Nuorilla ja teineillä on nykyisin tosi paljon erilaisia itsetunto- ja psyykkisiä ongelmia. Monet niistä olisi ehkä jääneet tulematta jos nuorella olisi ollut joku kunnon harrastus jonka kautta saa uusia kavereita ja pystyy purkamaan turhaa energiaa. Jos roikkuu kaiket vapaa-ajat koneella "räiskintäpelejä" sun muuta pelaten tai muuten vain notkuen, se vain vie itsetuntoa alaspäin pikkuhiljaa (normaali elämä tuntuu tylsälle kun ei ole räiskettä ympärillä), kavereiden puute alkaa vaivata ja jossain vaiheessa alkaa kiristää pääkoppaakin. Sitten turhautuneisuus, aggressiivisuus ja tylsyys alkaa purkautua kapinointina, kiusaamisena, väkivaltaisuutena ym.
Motivaation puutteesta kärsiville voisi antaa vinkkinä sen, että pitäisi uskaltaa rohkeasti lähteä kokeilemaan uusia lajeja. Motivaatiota ei koskaan tule jos vain passiivisena kotona löhöilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748