Daewoon talviauto-ominaisuuksista on ollut hieman epäilyjä. Mm. ikkunoiden huurtumisesta on valiteltu. Itse en ole ongelmaa ainakaan Nubira Wagonissa havainnut. Lämmityslaitteen logiikan ymmärtäminen vaati hieman paneutumista aluksi, mutta kun käyttö on tullut tutuksi, lämmitys toimii todella miellyttävästi. Varsinkin, kun 87 asteinen termostaatti vaihdettiin ilman kustannuksia 92 asteiseen.
Kilometrejähän on vielä vähän mittarissa, mutta mieltymys autoon on vain lisääntynyt. Kulutus on tosin pysytellyt 9 litran tuntumassa, mutta 95% autolla on ajetukkin kaupunkiajoa.
Nubira Wagon
5
1793
Vastaukset
- auto
"95% autolla"
Mulla on sataprosenttinen auto! Ja sei ole daivuu... ;)
On se hienoa että tarkenet autossasi. Olisit laittanut 150 asteinen termostaatin, tarkenisit vielä paremmin.- nisu
näin puhuu sellainen joka ei osaa ajatella omilla
aivoillaan.
- -ah-
Ei täälläkään mitään ongelmaa. Auto on lämmin ja mitään erityisiä huurtumisongelmia ei ole ollut. Termostaattiin ei ole koskettu.
- matizissakin
Ei täällä pääkaupunkiseudulla kait enää tulekaan kunnon pakkasia kuin kaksi kertaa vuodessa? Näillä kymmenen asteen pakkasilla ei ole tullut vilu. Ehkä 20 astetta on toisin, sit sen näkee.
- oulu
mun autoreteot menee tiistaina huoltoon.´höh. 5000 km ajettu. Ajettavuudessa tms käytännön jutuissa ei minkäänlaisia hämminkejä. Mankka pätkii välillä virtaa ja ite en ossaa kattoa nuita viko´ja. 5cd:n vaihtajallla oleva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767