Sain puhelinlaskun jossa oli numeroita palvelupuhelimiin,mihin en koskaan soita,en varsinkaan öisin.Olen jo vanhempi naishenkilö ja nukun öisin.
Siellä mainittiin liuta palvelupuheluita ja sitten semmoinen ,kun Rantahiekka oy.
Näitä puheluita on soitettu yöllä minun puhelimestani ,vaikka nukun yöllä.En ole soiitanut kuin ambulanssin kerran.
Miten tämä on mahdollista,minulla on sama liittymä ollut jo kauan.
Soneran lasku
5
1289
Vastaukset
- Rantasanta
Minullakin oli laskussa kummallinen Rantahiekka oy, mutta kun tutkailin asiaa, niin ihan aiheesta oli laskutettu. Olin lähettänyt kyselyn 16100-numeropalveluun ja Rantahiekka laskutti 2,5 euroa.
- Mummu
Minulle puolestaan tuli Elisan laskussa sama Rantahiekka Oy laskuttajana
ja myös yön aikana. Tuo kellonaika ei kuulu soittamiini puheluihin eikä tekstari-
tiedusteluihin.- KaikkiHuijaavat
Arvioikaapa paljonko teleyritykset itse hyötyvät näistä. Jos jonkun rehellisen vaikkakin kyseeenalaisen toiminnan ohessa harrastetaan erittäin tuottavaa täysin epärehellistä toimintaa, eivät teleyritykset ole kovin innokkaita lopettamaan tätä tai ilmoittamaan asiasta viranomaisille. Ja koska tuollaisia yrityksiä on kymmenittäin, niin ...
- Outoa
Sama juttu viime laskussa oli tuo Rantahiekka Oy ja en ole käyttänyt ko firmaa.
- outoa
ai nyt selvis että tämä onki trafi kysely mut olipa puettu outoon nimeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061