Kotisiivoojan ottaminen

komentelija

Minä, kun otan kotisiivoojan niin hommaan kovasti mattoja ja todella raskaita. Hommaan huonekaluja erittäin paljon ja kauheasti tavaraa ja roinaa asuntooni. Vaadin kotisiivoojalta oikein kunnon ja täydelliisen siivouksen ja annan vain 3-4 tunita siivousaikaa. Jos niitä hommia ei keritä tehdä kunnolla niin haukun kotisiivoojan erittäin huonoksi. Ja tupakalla ei käydä sitten ollenkaan. Hinta ei saa olla yli 30 euroa. Itse en auta siivoojaa yhtään eikä mieheni vie mattoja pihalle. Komennan koko ajan siivooja ja kuljen perässä katsomassa, että joka nurkka siivotaan kunnolla.

2

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pösilö

Kannattaa hankkia kunnon pölyimuri. Nykyään on niin hyviä imurit että on ihan järjetöntä enää raahata mattoja ulos. Se on joku muinaisjäänne pakkomielle joillain raahata mattoja ulos nykyaikana. Voisi jo ajoittaa tapansa nykyaikaan ja käyttää koneita kun ne ovat keksitty helpottamaan arkea. Sanoisin sulle että raahaa itse mattosi minne lystäät.

• asiakaspalvelijatar

Ei kotisiivooja yrittjänä voi sanoa,asiakkaalle, etten vie mattoja pihalle. Jos sanoo suoraan kotisiivooja asiakkaalle, että siivoan kotisi, mutta en vie mattoja niin sanoisin, että on olet entinen yrittäjä. Jos haluaa asiakkaita palvella hyvin niin totta kai ne matot viedään pihalle. Oli ne sitten isoja tai pieniä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5933
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3304
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2710
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1809
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe