Olen pelannut PAF:lla pokeria ja minua ihmetyttää sellainen asia, että kun siirtää omalta pelitilitä pelirahaa käynnissä olevaan pokeripöytään ja poistuu myöhemmin pöydästä esimerkiksi voitollisen pelin jälkeen, niin rahat eivät siirry pokeritilille saman tien. Minulle on käynyt jo monta kertaa niin, että pelitilini saldo korjataan "oikaisuna" seuraavana päivänä. MIksi?
En pelaa suurista summista, mutta kieltämättä ärsyttää kun pikkuvoitot eivät päivity heti edes tunnin sisällä vaan oikeaa tilin saldoa saa odotella pitkään.
Pitäisikö vaihtaa pokerin pelaaminen jollekin muulle saitille? Älkää suositelko RAY:tä, sillä sinne en mene mutta muut saitit kiinnostavat kyllä.
PAF:n pokeri ihmetyttää?
Pikku.blindi
1
137
Vastaukset
- smallsokea
Joo, älä vain raylle mee. Eti joku paskasaitti, josta et saa rahojasi millään keinolla.
Mä olen saanut rayltä rahat aina pankkitilille asti parhaimmillaan alle 10 minuutin.
Ja kun kassa menee yli viiden tuhannen, niin lähettävät pyytämättä pankkiin kaiken sen mikä on yli 4900 euron.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777