Kaverien hylkäämä

kaverienhylkäämä

Tuntuu siltä kuin kaverit olisivat hylänneet. :( Emme enää näe toisiamme, puhu puhelimessa tai sosiaalisissa medioissa kuten ennen. Jos vähänkin ehdotan tapaamista, niin kaverit sanovat että tapaaminen käy, mutta sen jälkeen tapaamisesta ei kuulukaan. :(

Tuntuu kuin minut olisi jätetty yksin... läheiset ystävät joiden kanssa olen viettänyt monta hyvää hetkeä ovat hylänneet ja olen aina se osapuoli joka pitää yhteyttä ja kaverisuhteita yllä - turhaan! :(

Onko kohtalon tovereita? Miten olette selvinneet tilanteesta?

6

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samamulla

Sama mulla,valitettavasti....enkä osaa auttaa,...

• Someone222

Jep, täysin sama... :( Ovat vaa lähteny käveleen... En tiiä miks... Sanotaa, et tapaamine käy, mut sit ei "ehitäkää" tai muuta sellasta... :( Ja tosiaa ite oon se, joka pitää yhteyttä niihi... :(

• kaverienhylkäämä

Ikävää, että sinulle on käynyt samoin. :( Omalla kohdallani meillä ei ole edes tullut minkäänlaisia erimielisyyksiä. :( Yhtäkkiä heitä ei enää kiinnostanutkaan pitää yhteyttä. Olemme olleet todella läheisiä keskenämme. :(

Toivotaan, että tilanne muuttuisi pian paremmaksi... :( Olen puhunut tästä kavereideni kanssa ja ovat vakuutelleet pitävänsä yhteyttä, mutta lupaus ei ole pitänyt... :(

• elämätönelämä

Itse olen nykyään 24v ja kaveri suhteet katos tuossa 4-5 vuotta sitten. Itse aina olin se joka joutu pitään yhteyttä yms..

• Moikka

Ikävää kuulla, että yhteydenpito kavereiden kanssa ei onnistu. Etenkin monella nuorella aikuisella tällainen tilanne voi tulla eteen siinä vaiheessa, kun kavereiden kanssa päädytään opiskelemaan eri paikkakunnille (tai vaikka vain eri oppilaitoksiin). Ystävyyden/kaveruuden pitäisi olla vastavuoroista ja molempien osapuolten pitää yhteyttä toisiinsa. Vaikea tilanne. Kerran joku kertoi sellaisen vinkin yhteydenpitoon, että jokaisen tapaamisen yhteydessä sovittaisiin seuraava tapaaminen. Tällöin yhteydenpito tavallaan saisi jatkuvuutta. Voisikohan sellaista kokeilla? Joskus tosin käy niin, että vanhojen kavereiden kanssa yhteydenpito vain jää vähän epäsäännölliseksi. Löytyisikö nykyisistä elämänpiireistäsi uusia ystäviä, joiden kanssa yhteydenpito olisi säännöllisempää?

Toivon, että löydät tähän ongelmaan ratkaisun. Jokainen ansaitsee ystävän, jonka kanssa viettää aikaa.

Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle!
      Terkuin NettiSaapas-ohjaaja Nina Ylä-Savon Saappaasta

• JOROMA14314234642624

Itsellä ollut ja on sama tilanne. Kun kaverit järkkäävät bileitä, minulle ei edes kerrota saati sitten kutsuta, maanantaina vaan koulussa puhutaan siitä jne..
      Onneksi olen "tunnevammainen" enkä ota sitä itseeni, sillä en välitä kavereistani, mutta se yksi tyttö. Ahh, olen niin rakastunut häneen ja tuntuu aina pahalta ajatella että siellä se bailaa muiden jätkien kanssa..
      Jos hän alkaisi seurustella jonkun näistä jätkistä kanssa (mikä on epätodennäköistä) löisin todennäköisesti tältä jätkältä hampaat kurkkuun. Olen erittäin isokokoinen jätkä ja voimakas (185cm, salilla käyvä, 95kg, ei läskiä, vain lihasta ;)
      Syksyllä kuitenkin tuli tilanne jolloin tämä tyttö tuntui lähentyvän erään jätkän kanssa ja melkein olivat seurusteluasemassa ja tunsin oloni onnelliseksi, en tiedä miksi, niin kuin tunteet olisivat kadonneet.
      Sitten taas joululoman jälkeen kyseinen jätkä haukkui tytön ihan maanrakoon tämän kuullen ja silloin suutahdin ja löin tätä aivan täysillä naamaan. Selitykseksi sanoin että tuntui vain siltä ja nyt kaikki kuvittelevat että olen joku ihme friikki..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5297
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      538
      1835
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe