hei olisko kellään tietoa siitä että minkä ikäisenä voi aloittaa sulkkiksen. Olen 14v Helsingistä ja haluaisin aloittaa mutta onko mahdotonta enää pärjätä?
Sulkapallon aloittaminen
2
303
Vastaukset
- Ainavoiyrittää
Hei Jokuvaan
Aina on mahdollisuus pärjätä, jos oikein haluaa ja on valmis tekemään töitä sen eteen. Tuleeko susta vielä maailman huippu, todennäköisesti ei. Suomen tasolle, ehkä, jos olet lahjakas ja sinnikäs. Mene johonkin seuraan mukaan, siellä pääset aloittelijoiden ryhmään ja siitä ylöspäin jos into ja kyvyt riittää. Seurat löytyy sulkisliiton sivuilta.
Tsemppiä - Öiftytsy14
Varmasti! Alotin ite vuos sitte Öif seurassa( vantaan rajakylässä) ja mun treenaja sano että hirmusesti oon edistyny! Täytän 15 nyt kesällä. Niin kauan kun on sinnikäs ja jaksaa yrittää voi päästä kuinka pitkälle! Ja eihän sitä aina tarvitse ihan huipulle tähdätä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777