Daewoon viat

Takuuhuolto

Daewoon vioista olleet jutut ( alatukivarsi, bensapummpu, mittari ym. ) ovat valitettasti, jonkin vitsinikkarin keksimä juttu. Bensamittarin anturi on ihan yleinen vika, mutta muut taitavasti sepitetty juttua ( ruostuminen ym.). Mikäs sen paremmin iskee, kuin tuollainen ihan toden tuntuinen sepustus. Valitettavasti tällaiset jutut vievät pohjan ihan asiallisista jutuista Daewoon vioista. Harmi, että tällaista on, mutta meitä on moneksi ja kaikilla ei ole ihan terve ajattelutapa.

5

4049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takuu

Korjauksena edelliseen. Anturivikoja on ollut, mutta se ei ole ollut mikään yleinen vika ja sekin on johtunut siitöä, että anturi on yritetty tehdä liiankin hyvin.

• auto

On taidettu yrittää koko auto tehdä liiankin hyvin!

Toisilla se jää yrittämiseksi.

Hyviä autoja ei tehdä Koreassa eikä Jenkkilässä vaan Keski-Euroopassa!

• nikkari
    • Takuu

Chevrolet ei ihan turhaa kaappaa Daewoon nimeä autoista. Daewoo on laadukkaasti tehty auto ja sen GM hyvin tietää ja mallivalikoimaa ei turhaa paisutella, sillä esim. Opelin myynti alkaisi siitä kärsiä. Chervrolet/Daewoo myynti Suomessa vain kasvaa, eikä siinä ns. koirien räksytys auta. Ruosteenesto/talviauto ominaisuuksien vähätteleminen voi olla aiheellista, en tunne tarkoin asiaa kaikien Daewoon mallien kohdalta. Vikoja ja lastentauteja löytyy kyllä kaikista merkeistä. Loppujen lopuksi kokonaisuus ratkaisee eli hinta/käyttö/laatu-suhde. Suomalainen on nirso autojen suhteen, mutta ymmmärtää kyllä katsoa, mitä rahalla saa. Daewoo antaa hyvän vastineen rahalle.
      Tiedoksi vielä, että en ole autonmyyjä, enkä edes myyntibisneksessä yleensäkään, mutta auto/autotekninen tietämys on varmasti riittävää tasoa tällaiselle palstalle kirjoitteluun. Daewoostakin on kokemusta koeajojen ja pienen testauksen myötä.
      Tämä jää viimeiseksi kommentikseni näillä sivuilla. Äkkivilkaisu teksteihin ei antanut mitään erityisen hyvää kuvaa keskustelun tasosta. No, eivät kai nämä mitään asiantuntijapalstoja olekaan, ymmärtäisin.

• CDX-2003

Olen ajanut Evandallani 15000 km. Huollossa todettiin bensamittarin anturi ja abs-tcs-yksikkö viallisiksi. Automaattivaihteiston sanottiin olevan kunnossa, kun kysyin, mistä seuraava ilmiö johtuu. Kun ajan noin 40 km/h ja kierroksia on noin 1700, niin ylämäessä tapahtuu ravistava vaihto, jossa kierrosluku nousee noin 2000:een. Olisin itse odottanut huomaamattomampaa vaihtoa. Miksi neliportainen tuntuu viisiportaiselta? Liittyykö momentinmuuntimeen? Muuten olen ollut tyytyväinen autoon Chryslereiden jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6109
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5613
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2447
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2188
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe